Beoordeeld op 8 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima locatie om de stad te bezoeken. Kort bij centrum op wandelafstand. Zeer rustig gelegen. WiFi aanwezig. Automatische inchecken. Mogelijkheid tot reserveren. Tijdens opening camping sanitaire voorzieningen aanwezig.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Inmiddels vaste klant. Komen al een aantal jaren hier voor een paar dagen. Even nog een paar ontspannen dagen voordat de vakantie echt is afgelopen. Voelt als thuiskomen. Nog steeds op zoek naar die "onvriendelijke" receptioniste.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 1 juni 2016 via mobiele applicatie

We hadden twee plekken met drie tenten. Water en stroom bij de campingplaats. goede stroom aansluiting met voldoende vermogen. Rustig. En belangrijk op loopafstand van het centrum. Als de receptie gesloten is kan via de computer alles afgehandeld worden (inclusief kaart voor de slagboom).

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 19 september 2015 via mobiele applicatie

De camping ligt op loopafstand vsn het centrum van Ieper en Menenpoort.
We kwamen net na de middag aan en ik had gereserveerd. De receptie was gesloten maar met het reserveringsnummer kon op een eenvoudige manier een computer o.i.d. worden bediend om een keycard te verkrijgen voor de slagboom. Ruime plaatsen met stroomvoorziening dicht bij. Sanitair was prima en schoon.
Er is ook een afsvaltstrook voor campers. Daarnaast zijn er enkele huisjes fraai gesitueerd onder bomen. Een werkelijk prachtige camping waar reserveren een must is.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 15 juli 2015 via mobiele applicatie

4 overnachtingen gehad op camping jeugdstadion. Mooie camping op loopafstand van de stad ieper. Onze tent opgezet op het tentenveld. Ruime plaatsen vrij uit te zoeken, geen last van geparkeerde auto's naast de tenten (staan achter het hek naast het veld, poorten in het hek voor aansjouwen spullen). Goedkoper en ruimere plaatsen dan de toeristische plaatsen.
Bij verkeerde wind enige geur en geluidshinder van fabriek op nabijgelegen industrieterrein.

Datum van verblijf: juli 2015