Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
158 US$
146 US$
  • Restaurant
Ariane hotel(Ieper (Ypres))
156 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 182 US$ per nacht.

140 US$
136 US$
80 US$
Albion Hotel(Ieper (Ypres))
126 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 152 US$ per nacht.

Ambrosia Hotel(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
229 US$
  • Inclusief ontbijt
Best Western Flanders Lodge(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
  • Gratis parkeren
Kasteelhof 't Hooghe(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
120 US$
116 US$
114 US$
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie om de stad te bezoeken. Kort bij centrum op wandelafstand. Zeer rustig gelegen. WiFi aanwezig. Automatische inchecken. Mogelijkheid tot reserveren. Tijdens opening camping sanitaire voorzieningen aanwezig.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
14 augustus 2016 beoordeeld

Inmiddels vaste klant. Komen al een aantal jaren hier voor een paar dagen. Even nog een paar ontspannen dagen voordat de vakantie echt is afgelopen. Voelt als thuiskomen. Nog steeds op zoek naar die "onvriendelijke" receptioniste.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden twee plekken met drie tenten. Water en stroom bij de campingplaats. goede stroom aansluiting met voldoende vermogen. Rustig. En belangrijk op loopafstand van het centrum. Als de receptie gesloten is kan via de computer alles afgehandeld worden (inclusief kaart voor de slagboom).

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De camping ligt op loopafstand vsn het centrum van Ieper en Menenpoort.
We kwamen net na de middag aan en ik had gereserveerd. De receptie was gesloten maar met het reserveringsnummer kon op een eenvoudige manier een computer o.i.d. worden bediend om een keycard te verkrijgen voor de slagboom. Ruime plaatsen met stroomvoorziening dicht bij. Sanitair was prima en schoon.
Er is ook een afsvaltstrook voor campers. Daarnaast zijn er enkele huisjes fraai gesitueerd onder bomen. Een werkelijk prachtige camping waar reserveren een must is.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
15 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

4 overnachtingen gehad op camping jeugdstadion. Mooie camping op loopafstand van de stad ieper. Onze tent opgezet op het tentenveld. Ruime plaatsen vrij uit te zoeken, geen last van geparkeerde auto's naast de tenten (staan achter het hek naast het veld, poorten in het hek voor aansjouwen spullen). Goedkoper en ruimere plaatsen dan de toeristische plaatsen.
Bij verkeerde wind enige geur en geluidshinder van fabriek op nabijgelegen industrieterrein.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner