Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 103,24 US$
vanaf 175,79 US$
vanaf 759,69 US$
Beoordeeld op 19 augustus 2019

Voor wie begaan is met de geschiedenis van de frontstreek in Vlaanderen wereldoorlog 1 een absolute aanrader.
Stad Ieper kan terecht trots zijn op dit museum, en dankzij het gebruik van hedendaagse technieken zoals multi media kan men zich een beeld vormen van de gruwelijke oorlog.

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Zeer ruim opgezette tentoonstelling over WO-1 waarin goed gebruik is gemaakt van multi-media. Tentoonstelling goed geordend en voorzien van waardevolle objecten.
Wat zeker niet gemist mag worden is de museumshop!!

Beoordeeld op 9 augustus 2019

Op zich zal ik zeker niet zeggen dat dit museum niet de moeite waard is; maar voor met de kinderen (8 en 10 jaar) viel het eigenlijk wel tegen. We kregen die interactieve armband om te scannen, maar ook daar hadden we meer van verwacht. We waren in de voormiddag naar het Memorial Museum Passchendaele' geweest, en dan was het verschil voor de kinderen enorm groot...

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het museum lijkt niet groot maar reken zeker minstens op 2u bezoektijd als je veel info wil meepikken (lezen) en enkele video wil bekijken. Alles is erg mooi gepresenteerd en gedocumenteerd. We vonden dit bezoek erg waardevol en de moeite. Avond afgesloten met de Last Post, dit is een must...

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel leerrijk museum over WO1, goed ingedeeld en heel goede uitleg, en. Met polsbandje kan je de uitleg zien in be eigen taal, ik ga zeker terug

Datum van activiteit: juli 2019