Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 103,34 US$
vanaf 175,98 US$
vanaf 760,47 US$
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het museum lijkt niet groot maar reken zeker minstens op 2u bezoektijd als je veel info wil meepikken (lezen) en enkele video wil bekijken. Alles is erg mooi gepresenteerd en gedocumenteerd. We vonden dit bezoek erg waardevol en de moeite. Avond afgesloten met de Last Post, dit is een must...

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Heel leerrijk museum over WO1, goed ingedeeld en heel goede uitleg, en. Met polsbandje kan je de uitleg zien in be eigen taal, ik ga zeker terug

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Prachtig museum van de WOI en geeft veel weer van de gebeurtenissen in die tijd. Ruim 3 uur doorgebracht in het museum. Tip: onder de 25 jaar betaal je minder dan voor een volwassene. Geef dit van tevoren duidelijk aan bij de kassa.

Beoordeeld op 30 juli 2019

Een must om te bezoeken als je in Ieper bent. Het leed van destijds is niet te bevatten.
Wij waren met een slechtziende vriend. Jammer dat er geen rondleiding meer mogelijk is met koptelefoon.

Beoordeeld op 28 juli 2019

Museum bezocht op doorreis naar Normandië.
Zelfs in de zomer krijg je hier kippenvel als je de verschrikkingen hoort en ziet.
‘s avond naar de last post in de menenpoort. Weer een kippenvelmomentje.

Datum van activiteit: augustus 2018