Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 18 november 2023

Het hotel is een familiebedrijf. Dat is zeer duidelijk merkbaar, je voelt de energie om van elke dag een geslaagde dag te maken.
Zeer vriendelijke bediening, lekker ontbijt, mooie kamers, goed bed, rustige omgeving
en ideaal gelegen (dicht bij Menenpoort, Flanders Field Museum, ...)

Datum van verblijf: november 2023
Ruth Decramer, Eigenaar van Albion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2023

Goeiemorgen!
We willen jullie heel graag bedanken voor deze mooie woorden. We zijn zeer blij dat we hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd weekendje Ieper voor jullie.
Warme groeten
Albion Hotel team & familie

Beoordeeld op 15 november 2023

Zeer goed hotel, recent vernieuwd en geeft een familiaal gevoel, met parking in de achtertuin. Geen enkele moeite is teveel, informatie, vastleggen van een restaurant enz.. Het ontbijt is uitgebreid en verzorgd . Een verblijf in dit hotel is een aanrader. Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Beoordeeld op 13 november 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel. Oude decor in combinatie met nieuwe moderne tinten geeft een heerlijk resultaat. Locatie kan niet beter zijn… je loopt de geschiedenis onmiddellijk in. Parking , gelegen vlak achter het hotel, geeft bovendien een extra en vooral praktische meerwaarde. Een stevig en gevarieerd ontbijt? Geen probleem!

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 11 november 2023

Alles piekfijn in orde. Familiaal onthaald. Kamer die tot rust biedt aangevuld met een mooi ontbijt. Parking sluitend aan het hotel wat een bijkomend voordeel is. Via de parking heeft men direct toegang tot het hotel wat leuk meegenomen is.

Beoordeeld op 4 november 2023

Vriendelijk onthaald.
Hotel biedt een uitgebreid en lekker ontbijt. Ruime kamers, met kleine koelkast, koffie en thee. Rustig gelegen, op wandelafstand van het centrum en de Menenpoort.
Hulpvaardige medewerkers.