Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 121
Hotels.comUS$ 121
PricelineUS$ 99
TravelocityUS$ 121
Orbitz.comUS$ 121
Vio.comUS$ 99
Beoordeeld op 13 september 2022

It's a place to be,, prachtig hotel met vriendelijk personeel, heel mooie en gerieflijke kamers een uitstekend ontbijtbuffet voor ieder wat wils.
Op enkele 100 meters gelegen van Ieper Markt heel gemakkelijk te bereiken als voetganger.
Een grote parking achter het hotel, met een mooi terras voor de liefhebbers.

Kortom daar moet je zeker zijn om Ieper te bezoeken.

nb: prijs kwaliteit: UITSTEKEND

Groetjes Gino en Anne Defoort 13 sptember 2022

Beoordeeld op 1 september 2022 via mobiele applicatie

- goede ligging op wandelafstand van Grote Markt
- supervriendelijke en hulpvaardige mensen bij de receptie
- mooie nieuwe kamer met airco,heerlijk met dit weer !
- ruim en lekker ontbijt,goed aangevuld en mooi assortiment
- warm aanbevolen !

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 15 augustus 2022 via mobiele applicatie

De ideale uitvalsbasis om Ieper en de Westhoek te bezoeken. Midden in het centrum en makkelijk bereikbaar. Nabij de Grote Markt en de Menenpoort.

Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid en voldoende voorradig. De basiskamers zijn groot genoeg en zelfs voorzien van een minifrigo en koffie/thee faciliteiten.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding voor enkele overnachtingen.

Kamertip: Eventueel kan je mits een extra bijdrage genieten van een privé parking.
Beoordeeld op 12 augustus 2022

"Ouders op sleeptouw", ideaal concept om kinderen en kleinkinderen te laten kennismaken met de geschiedenis van de eerste wereldoorlog en meteen ook de naam van het arrangement dat we geboekt hebben in hotel Albion in Ieper. Alle highlights van Ieper op wandelafstand van het hotel.
Zeer vriendelijk onthaal, veilige en zeer nabije parking met slagboom aan de achterkant van het hotel. Parking is zeer goed aangeduid bij het binnenkomen van de stad. Uitgebreid ontbijtbuffet en propere kamers met heerlijke warme douches. Er is een lift aanwezig. Rustig buitenterras voor een drankje. In de lobby was er gratis limoen en citroenwater (hebben we zeer geapprecieerd toen we terugkeerden van onze uitstappen na een warme dag). Geen gedoe met kamersleutels, een badge is de regel. In de ontbijtruimte, de bar en in de lobby is er heel zachte muziek te horen.

Kamertip: zowel achteraan als vooraan geen last van straatlawaai
Beoordeeld op 29 juli 2022

Top hotel, heel ruime kamers, proper en heel modern. Grote badkamer met zalige douche. Direct warm water, das zeker een pluspunt. Goed en verzorgd ontbijt gekregen. Van alles voldoende. Supervriendelijke medewerkers!!! Ik kom zeker terug naar Albion hotel!!!

Kamertip: Heel rustig hotel, en echt proper, alles dik in orde. Echt een aanrader!!!
Datum van verblijf: juli 2022