Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 166
Hotels.comUS$ 166
PricelineUS$ 135
TravelocityUS$ 166
Orbitz.comUS$ 166
eDreamsUS$ 135
Beoordeeld op 2 mei 2022 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel ,nabij Menenpoort en centrum Ieper. Ruime kamer ,uitgebreid ontbijt.Zijn warm onthaald worden en kregen zeer veel uitleg over wat er te bezichtigen is,ook adresjes van goede eetgelegenheden gehad nabij hotel. Zeer vriendelijk personeel aan balie en hotelbar. Hotel Albion is een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 19 april 2022

We hebben hier met een grote groep verbleven voor meerdere dagen, verspreid over een langere periode. Heel wat vragen gehad en dingen die geregeld moesten worden, wat allemaal geen probleem was voor Daphne en haar vriendelijke familie die het hotel runnen. Zeer nette kamers ook. Het is er fijn vertoeven, een echte aanrader! :)

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 april 2022 via mobiele applicatie

Prettig hotel voor kort verblijf. Gunstige locatie voor wat betreft bezoek aan het schitterend plein met vele restaurants, enthousiast personeel en prima ontbijt. Alleen kracht van douchestraal viel enigszins tegen.

Datum van verblijf: april 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 maart 2022

Vriendelijk en warm onthaal. Goed gelegen, zeer propere kamers met alle comfort.
Het ontbijt is uiterst verzorgd en lekker. Een uitstekende uitvalbasis voor een bezoek aan deze historische stad. Een aanrader !

Beoordeeld op 24 maart 2022

Het persoonlijke vriendelijke onthaal werd geapprecieerd. Het hotel ligt dicht in de buurt van de Grote Markt, zonder hinder te hebben van het lawaai (kermis). De kamers zijn geluiddicht.
Tickets voor de musea kunnen aangekocht worden in het hotel aan sterk gereduceerde prijzen.
We hadden een premium twin kamer. Prima bedden in een ruime kamer. Grote badkamer met inloopdouche en apart bad.
Het ontbijt was uitgebreid en vers.
Prima hotel!

Kamertip: Er is een ruime lift aanwezig.