Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Hotels.comUS$ 155
TravelocityUS$ 155
Beoordeeld op 21 november 2021 via mobiele applicatie

Ontbijt was super lekker, de sfeer was rustig en aangenaam ook de bediening was super vriendelijk, er was meer dan genoeg. Mischien wat zalm, tomaat en komkommer tekort maar anders was de keuze zeer groot. Alle producten super vers.

Beoordeeld op 11 november 2021

Ideaal gelegen in Ieper. Overal dichtbij, zowel de grote markt, de Menenpoort maar ook de vestingen van Ieper gemakkelijk te bereiken. Het personeel is supervriendelijk, heel behulpzaam, ze staan direct klaar om je te helpen met alles. Prachtig uitgebreid ontbijtbuffet, voor ieder wat wils. Eigenlijk te veel om op te noemen. Iedere gast kreeg zelfs een leuke attentie omdat het St Maarten was in Ieper en omstreken. De kamer was TOP. Een dikke proficiat aan de kamermeisjes, want het is super hygiënisch. Heel het hotel trouwens. Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 10 november 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Zeer vriendelijk personeel, comfortabele kamer, lekker ontbijt en direct in het centrum van Ieper. Alles eenvoudig op loopafstand. Prima parkeergelegenheid op het terrein achter het hotel. Dus in alle opzichten een aanrader. Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar in de directe omgeving zitten veel gelegenheden waar je prima kunt eten. Een laadpaal voor de elektrische auto op het parkeerterrein zou het voor de elektrische automobilist helemaal perfect maken.

Beoordeeld op 2 november 2021

Albion is gelegen vlak bij de Ieperse grote markt. Een ruim en luchtig hotel met grote lounge, bar en aangename grote kamers. Heel vriendelijke en beleefde receptie. Uitgebreid ontbijt in een mooie eetzaal: koffie, thee, vers fruitsap enz. ; charcuterie, kazen, ontbijtspek met gebakken eieren enz. Brood, broodjes en ontbijtkoeken. Kortom: een top hotel.

Datum van verblijf: november 2021
Ruth Decramer, Eigenaar van Albion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2021

Heerlijk om dit te mogen lezen! Leuk dat u ons zo hard wist te waarderen. Hartelijke groet, Ruth - namens het Albion Hotel team

Beoordeeld op 31 oktober 2021 via mobiele applicatie

Vandaag gaan ontbijten in het Albion Hotel ter gelegenheid van mijn verjaardag. Supervriendelijk onthaald geweest aan de receptie. Onze tafel was gereserveerd met een persoonlijke boodschap erop. Lekker ontbijt! En dan kreeg ik nog een attentie voor mijn verjaardag! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021

Dank je wel voor de leuke beoordeling! Blij dat we konden bijdragen om van je verjaardag een heerlijke dag te maken. Van harte, Ruth - namens het Albion Hotel team