Beoordeeld op 24 juni 2020

Aangenaam familiehotel gelegen in het centrum van Ieper niet ver van de Kazematten. Het hotel is gelegen op wandelafstand van de meeste musea en evenementen. Achter het hotel bevindt zich een ruime parking van het hotel zelf. Vanuit deze parking kan je de achteringang van het hotel bereiken, eveneens geschikt voor rolstoelgebruikers.
Het hotel is zeer mooi gerenoveerd. De uitbaters doen er alles aan om je thuis te voelen. Het ontbijt voorziet lokale streekproducten.
In de bar/lounge kan je eveneens plaatselijke bieren degusteren zoals de Wipers Times, een zacht bier, of de Passchendaele Dark, waarvan de smaak in de buurt van Guinness komt, maar met een zachtere afdronk.
Het is wel een Hotel Garni, maar dat is geen probleem gezien de vele restaurants in de buurt.
Al bij al een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 22 juni 2020

Wij waren de eerste gasten na de lock down. Het ontvangst was hartelijk .
Ontbijt werd aan de tafel geserveerd en was prima in orde. De kamers waren ruim met fantastische bedden. Wij hadden fietsen mee en konden deze veilig stallen in een afgesloten garage box. Een prima hotel met super vriendelijke uitbaters.
Een aanrader om Ieper en zijn omgeving te verkennen.

Datum van verblijf: juni 2020
AlbionHotel_Ieper, Manager van Albion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2020

Beste heer en mevrouw V.
Jullie waren uitstekende gasten!
Met dank voor uw mooie woorden.
Graag tot een volgende keer!
Het Albion Team

Beoordeeld op 20 september 2019

Voordeel van dit hotel is dat alle restaurants, het museum en de Menenpoort op korte wandelafstand liggen.

Fietsen kunnen worden gestald in een af te sluiten garage.
Kamer 209 was ruim en comfortabel.
Ontbijt goed verzorgd in een ruime, enigszins steriele grote ruimte.
Wij werden vriendelijk ontvangen en uitgeluid.
Beslist voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kamer 209 was goed en ook rustig.
Datum van verblijf: september 2019
AlbionHotel_Ieper, Front Office Manager van Albion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Beste fietsgast

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Tevreden gasten, daar doen we het voor.
Heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Hebben 2 nachten in dit hotel overnacht.
Ontvangst was zeer gastvrij en behulpzaam.
Ruime kamer, goed boxspring bed, zitje.
Helaas geen airco, wel ven. Goed werkende koelkast aanwezig.
Free wifi en voldoende stopcontacten
Ruime en voldoende parkeerplaatsen voor €11 per nacht
Nagenoeg in centrum van Ieper gelegen.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Gast

Hartelijk dank voor deze goede review en heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bezocht met 2 stellen voor 2e keer. Prima hotel met grote, nette kamers. Priveparking voor democratische prijs waarvan men na uitchecken nog de hele dag gebruik kan van maken. Ontbijt prima verzorgd. Supergoede bedden. Algemene zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Gast

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
We vinden het altijd zeer fijn als onze gasten nog eens terugkeren.
Bedankt voor het vertrouwen en heel graag tot nog een volgende keer!