Beoordeeld op 20 september 2019

Voordeel van dit hotel is dat alle restaurants, het museum en de Menenpoort op korte wandelafstand liggen.

Fietsen kunnen worden gestald in een af te sluiten garage.
Kamer 209 was ruim en comfortabel.
Ontbijt goed verzorgd in een ruime, enigszins steriele grote ruimte.
Wij werden vriendelijk ontvangen en uitgeluid.
Beslist voor herhaling vatbaar.

Kamertip: Kamer 209 was goed en ook rustig.
Datum van verblijf: september 2019
AlbionHotel_Ieper, Front Office Manager van Albion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Beste fietsgast

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Tevreden gasten, daar doen we het voor.
Heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 14 augustus 2019

Hebben 2 nachten in dit hotel overnacht.
Ontvangst was zeer gastvrij en behulpzaam.
Ruime kamer, goed boxspring bed, zitje.
Helaas geen airco, wel ven. Goed werkende koelkast aanwezig.
Free wifi en voldoende stopcontacten
Ruime en voldoende parkeerplaatsen voor €11 per nacht
Nagenoeg in centrum van Ieper gelegen.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Gast

Hartelijk dank voor deze goede review en heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Bezocht met 2 stellen voor 2e keer. Prima hotel met grote, nette kamers. Priveparking voor democratische prijs waarvan men na uitchecken nog de hele dag gebruik kan van maken. Ontbijt prima verzorgd. Supergoede bedden. Algemene zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Gast

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.
We vinden het altijd zeer fijn als onze gasten nog eens terugkeren.
Bedankt voor het vertrouwen en heel graag tot nog een volgende keer!

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Wij hebben hier overnacht in het weekend 27-28 juli. Om 14u zijn wij toegekomen in het hotel en ons kamer was klaar. voor onze auto hadden we bij de boeking de parkeerplaats gereserveerd. (11€ /nacht)

We hadden een standaard kamer met 1 2persoonsbed. misschien een beetje "oud". maar daar hebben wij ons totaal niet aan gestoord. Wij hebben er zalig geslapen, door de hitte van afgelopen week stond er op de kamer een kleine ventilator en dat was wel ideaal. en nodig aangezien het eigenlijk nog warm was. Het hotel is heel goed gelegen, de straat uit en naar rechts, en meteen zie je de menenpoort. dus beter kan niet.

We hebben heel goed geslapen en na een goede douche zijn we gaan ontbijten. Het ontbijt was basic maar toch was ook alles aanwezig, zowel voor jong als oud. Na een heerlijk ontbijt checkten we uit en mochten we eigenlijk onze auto nog de hele dag op de parking laten staan. dat was wel een pluspunt.

Tijdens ons verblijf werd er aan de lift gewerkt, maar daar stoorden we ons niet aan dat we de trap moesten nemen. wij zijn nog redelijk jong en fit. ik begrijp dat het voor oudere mensen misschien niet ideaal was. maar wij hadden hier geen problemen mee.

Het enige wat we mistten waren vliegenramen. aangezien de kamer warm was wouden we de ramen open laten tijdens the last post, maar durfden we geen risico nemen voor muggen. in het midden van de nacht toch beide ramen open gezet en de ventilator wat harder gezet.
Maar dat is dan ook het enige wat we mistten, dus niet echt een minpuntje maar gewoon iets waar wij aan dachten.

Het personeel aan de balie, restaurant als poetspersoneel waren super vriendelijk, steeds bereikbaar en hulpvaardig!

Datum van verblijf: juli 2019
Albion_Hotel_Ypres, Front Office Manager van Albion Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Beste gast
Hartelijk bedankt voor deze volledige feedback.
Fijn om te lezen dat u genoten heeft van een deugddoend verblijf bij ons in het Albion Hotel.
We zijn ook blij te kunnen melden dat onze lift inmiddels terug in werking is, na een uitgebreid onderhoud. Wij stellen uw geduld en begrip dan ook ten zeerste op prijs.
Uw tip voor vliegenramen nemen wij zeker mee. De hotelkamers en publieke ruimtes worden sowieso al meermaals per jaar tegen vliegen/muggen behandeld, maar op warme dagen begrijpen we dat ze wellicht toch nog hun weg kunnen vinden door open ramen.
Graag tot een volgende keer in het Albion Hotel!

Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Super- prima onthaal zeer nette kamer met prachtige badkamer allle comfort /pluspunt is ook de parking/ op wandelafstand van centrum(last post)/ zeker een aanrader - prima ontbijt/bezoek aan Ieper=Hotel Albion

Datum van verblijf: juli 2019

Beste gast
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.
Netheid is inderdaad heel belangrijk voor ons, fijn dat u dit heeft opgemerkt.
Leuk dat u ook gebruik heeft gemaakt van onze beveiligde hotelparking.
Heel graag tot een volgende keer!