Inclusief ontbijt
Volledig restitueerbaar voor za 1 jun.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor za 1 jun.
Word beloond met One Key
Jeanette

Gastvrijheid ten top In het prachtige Ieper!

Beoordeling van Ariane hotel
5,0 van 5 bollen2 nov 2022 beoordeeld
We waren met 7 stellen in het hotel en zijn werkelijk in de watten gelegd! Klantvriendelijkheid ten top, prachtige kamers en voortreffelijk eten. Met de beleving van "the Table" als absoluut hoogtepunt.
Wat een verrassend, creatieve, culinaire beleving.
A team...jullie zijn Geweldig!
Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 3 nov 2022
Wow, dank u voor deze geweldige beoordeling en uw zeer vriendelijke woorden over ons team. De tAble is iets dat ervaren moet worden, woorden schieten tekort om te beschrijven hoe bijzonder een avond aan de tAble is. Dus het is heerlijk om deze feedback te krijgen en te weten dat u zo onder de indruk was. Bedankt voor uw vertrouwen in ons en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, het A-Team
0.5 km van Ariane hotel
  • Agoda.com
1.1 km van Ariane hotel
Meer hotels in Ieper (Ypres) bekijken
Beoordeeld op 12 september 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel op loopafstand van de mooie markt in Ieper. Gratis parkeergelegenheid. Prettige, persoonlijke ontvangst. Mooie, nette kamers met ruime badkamer. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd en ruim, ook hier met een persoonlijke ontvangst. Evenals het diner met een warme, persoonlijke ontvangst. Het diner is overigens heerlijk en absoluut de moeite waard. Het personeel is zeer vriendelijk en attent. Absoluut tophotel.

Datum van verblijf: september 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2022

Een super recensie, Frank! Dank je wel voor deze lovende woorden, het doet veel deugd om zo een enthousiaste beoordeling te ontvangen. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen - tot een volgende keer in Ieper! Met vriendelijke groeten, het A-Team

Beoordeeld op 8 september 2022

De locatie is perfect, net buiten de drukte van het centrum, maar wel op wandelafstand (iets minder dan 10 min). Mooie kamer, veel bergruimte, goed geluidsgeïsoleerd, geen geluid gehoord uit aanpalende kamers. Heel goed bed. De afwerking van de airco-unit was wat slordig. Alle medewerkers van het hotel, receptie, ontbijt, zijn heel vriendelijk. Ontbijtbuffet is uitgebreid, warme gerechten kunnen besteld worden. Hoewel alles heel goed was vind ik het toch een duur hotel.

Datum van verblijf: september 2022

Dank u voor uw zeer uitgebreide en positieve beoordeling, Linda. Als viersterrenhotel herzien wij voortdurend onze prijzen om ervoor te zorgen dat wij concurrerend blijven en tegelijkertijd een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding bieden. We proberen de juiste balans te vinden in deze uitdagende tijden! Wij waarderen uw vriendelijke woorden over ons team en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, het A-Team

Beoordeeld op 22 augustus 2022

Dit was het derde jaar op rij dat we naar Ariane kwamen en voor de derde keer waren we zeeeeer tevreden. Het personeel is supervriendelijk, de kamer ruim, proper en comfortabel. Het eten is er lekker en verzorgd, ook het ontbijt (met heel wat koffiekoekjes, donuts, ...). Ruime parking. Perfect gelegen om zowel Ieper te verkennen, als de wijde omgeving. We komen zeker terug.

Datum van verblijf: augustus 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2022

Bedankt voor deze prachtige recensie en voor uw loyaliteit aan ons hotel. Het is altijd extra speciaal voor ons wanneer we zulke lovende woorden ontvangen van terugkerende gasten. We zijn blij dat u wederom een aangenaam verblijf heeft gehad en dat aan al uw verwachtingen is voldaan. We kijken er naar uit u de volgende keer te mogen verwelkomen! Een warme groet vanuit Ieper, het A-Team

Beoordeeld op 12 augustus 2022 via mobiele applicatie

Vooraf hadden we van vrienden goede referenties gekregen betreffende dit hotel. Bij aankomst werden deze volledig bevestigd.
Super vriendelijke en behulpzame mensen aan het onthaal, we kwamen aan rond 12u en er werd onmiddellijk gekeken of de kamer reeds beschikbaar was. Zo konden we onmiddellijk onze valiezen op de kamer plaatsen, de kamer was zeer mooi en ruim.
We namen een snack op het terras, wederom zeer vriendelijke ontvangst en goede bediening. Het eten was ook zeer lekker.

Wij,keren zeker terug naar dit hotel.

Datum van verblijf: augustus 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2022

We waarderen deze geweldige feedback echt, Gino. Het is goed om te lezen dat u zich welkom voelde vanaf het moment dat u het hotel binnenkwam en dat u van elk aspect van uw verblijf heeft genoten. Wat vooral leuk is om te weten, is dat u bent gekomen omdat vrienden ons aan u hadden aanbevolen. Wat voor betere reclame kunnen we hopen te ontvangen?! We hopen u weer te mogen verwelkomen - tot de volgende keer, een warme groet van het A-Team

Beoordeeld op 10 juli 2022 via mobiele applicatie

De duidelijke visuele communicatie is een mooie aanvulling op het uitermate vriendelijke personeel. De bedden zijn groot, het ontbijt uitgebreid, het terras rustgevend. Het is duidelijk dat het team over elk detail heeft nagedacht: kletspotten, aanwijzingen op de schakelaars en subtiele nachtlampjes.

Datum van verblijf: juli 2022
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2022

Wat een leuke recensie voor ons om te ontvangen; het is vooral fijn om te lezen dat alle kleine details die we hebben geprobeerd op te nemen meetellen en een verschil hebben gemaakt voor uw verblijf! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons deze feedback te geven, het betekent echt veel voor ons. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groet, het A-Team