Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 147
Hotels.comUS$ 147
PricelineUS$ 148
TravelocityUS$ 147
eDreamsUS$ 148
Orbitz.comUS$ 147
Beoordeeld op 16 mei 2022

Na een verblijf van 3 nachten weer zeer tevreden over het Ariane hotel.
Kraaknet, super-service, zeer lekker ontbijt, topligging, zeer mooie kamers, gratis Parking,.......

Bij aanvang van laatste nacht nog extra in de watten gelegd met ijspack en extra kussens na struikelpartij in Ieper-stad van mijn vriendin.

Thx, A-Team.

Datum van verblijf: mei 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2022

We waren maar al te blij dat we konden helpen en dat uw vriendin niet ernstiger gewond was. We hopen dat ze inmiddels volledig hersteld is! Dank u voor uw vriendelijke woorden. Wij stellen uw opmerkingen over de netheid van onze faciliteiten en de warme gastvrijheid van ons team zeer op prijs. We hopen u nog eens terug te zien! Met een warme groet van het A-Team

Beoordeeld op 28 april 2022

We hadden hier een zeer aangenaam verblijf in fris en huiselijk ingerichte kamer. Parking aan het hotel is top, net als het ontbijt en diner, dat wij hier 1 keer nuttigden. Alles op hoogstaand niveau zoals het hoort, in een soms verassend kader, inclusief eigen museumwand. Zijn geld dubbel en dik waard.

Datum van verblijf: april 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Wow, wat een mooi compliment! Uw enthousiaste recensie betekent echt veel voor ons. Het lijkt erop dat u onder de indruk was van onze inrichting en het is leuk om te lezen dat u onze tentoonstelling van Eerste Wereldoorlog artefacten zo interessant vond. Dit hoofdstuk uit de geschiedenis van Ieper blijft onze bezoekers boeien. Er is hier zoveel te zien en te doen, ook al is de stad zelf niet groot! We hopen dat u terugkomt om onze streek verder te verkennen en kijken ernaar uit u weer te zien! Een vriendelijke groet van het A-Team

Beoordeeld op 25 april 2022

Geweldige leuke contacten aan de telefoon.
Super ontvangst aan de receptie
mooie ingerichte kamer en badkamer
afgesloten fietsstalling

Super restaurant zowel voor ontbijt als diner

Wij komen zeker terug - dit weekend was zalig en relaxend voor ons

Datum van verblijf: april 2022

Super, Tony, bedankt dat je ons op het laatste moment hebt gekozen! We zijn blij dat het zo aangenaam en ontspannend voor u is geweest. Uw vriendelijke aanbeveling betekent echt veel voor ons! Nu u ons ontdekt heeft, hopen we u weer te zien - een warme groet vanuit Ieper, van het A-Team

Beoordeeld op 4 maart 2022

Een familiaal gevoel!

Het eerste wat opvalt is de warme en vriendelijke ontvangst en dit wordt bevestigd door al het personeel. Een warm en cozy interieur. Ruime en zeer nette kamer ( geluiddicht ). Voortreffelijk ontbijt. Wij hebben daar 2x een diner genomen waar gastronomie tot een hoger niveau wordt getild. Goed gelegen, gratis parking en bewaakt. Zeker een dikke aanrader. Wij zijn fan!

Datum van verblijf: maart 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2022

Hartelijk dank voor deze zeer positieve beoordeling van ons hotel en restaurant! Deze lovende woorden betekenen veel voor ons en we zijn blij dat jullie zoveel van het verblijf hebben kunnen genieten. Zo geweldig om te lezen dat jullie nu fans zijn! Altijd welkom, we kijken er naar uit jullie weer te zien! Met vriendelijke groeten van het A-Team

Beoordeeld op 26 februari 2022

Met ons gezin (2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar) verbleven wij in een familiekamer. Een heel ruime en schone kamer en badkamer. Met veel zorg ingericht en gezellig gemaakt, met zelfs een leuk plantje en schilderijtjes op de badkamer. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Erg vriendelijk personeel. Vanuit het hotel loop je makkelijk naar het centrum van Ieper, waar leuke restaurantjes zijn en waar de Lakenhal is, met museum over de Eerste Wereldoorlog. En uiteraard elke avond om 20.00u de indrukwekkende herdenking bij de Menenpoort. Wij waren op doorreis en zijn daarom maar 1 nachtje gebleven, maar hadden graag langer genoten van de gastvrijheid in dit mooie hotel. Bij een volgend bezoek aan Ieper komen we hier zeker terug!

Datum van verblijf: februari 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

En jullie zijn van harte welkom, Christel! Wat een mooie recensie, je beschrijving van Ieper is ook zo leuk en geeft een goede indruk van wat onze mooie, historische stad te bieden heeft. We hopen dat u de volgende keer wat langer kunt blijven - misschien in de zomer, als ons terras open is en u de gelegenheid heeft de wijdere omgeving te verkennen...? Tot dan, onze dank en beste wensen, het A-Team