Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 162
Hotels.comUS$ 162
TravelocityUS$ 162
PricelineUS$ 162
Orbitz.comUS$ 162
FindHotelUS$ 162
Beoordeeld op 17 januari 2022 via mobiele applicatie

Wij hadden Ariane geboekt omdat het centraal in de stad ligt. De kamer was goed, schoon en alles functioneerde. De bemanning/ bevrouwing is er super aardig en behulpzaam. We hebben twee keer voortreffelijk gedineerd, kleine menu aanpassingen geen probleem.
Ontbijt was uitsteken, ruime keus.
Uitermate gastvrij!!

Kamertip: Even goed kijken of de attracties die je wil bezoeken, geopend zijn. Wij hebben onze neus een paar keer gestoten.
Datum van verblijf: januari 2022
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2022

Uw recensie doet veel deugd, Nicolaas, we lezen graag dat jullie tevreden waren met onze faciliteiten en waarderen de mooie complimenten voor ons team en ons restaurant. Altijd welkom, we hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen! Een warme groet vanuit Ieper van het A Team

Beoordeeld op 16 oktober 2021

Prachtige locatie, vlakbij het centrum en toch met ruime parking. Ideale uitvalsbasis voor de Westhoek en richting kust. Geweldig vriendelijk personeel, altijd bereid tot hulp & daadkrachtig. Restaurant qua ontbijt en avondmenu zéér voortreffelijk en mooi afgewerkt. Kamers mooi, met prachtige badkamer. Ik zou iedereen aanraden om er eens te verblijven.

Datum van verblijf: oktober 2021
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2021

Wat een leuke review, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw enthousiasme over ons hotel te delen; de complimenten aan ons team worden bijzonder gewaardeerd. Wij hopen van harte u weer te mogen begroeten - tot de volgende keer! Het A Team

Beoordeeld op 2 oktober 2021

Locatie iets moeilijk te vinden wegens verscheidene omleidingen door wegenwerken in de stad maar ruime gratis parking, hartelijk onthaal en registratie aan de balie. Kamer met alle comfort, incl gratis flesje water en koffiemaakfaciliteiten. Bijzonder handig zijn de lichtschakelaar "all off" en de vloerlampjes die automatisch aangaan bij beweging (en automatisch doven)
Avondeten : bijzonder lekker 3-gang menu, mooi gepresenteerd - vakkundige en attente bediening op gepaste snelheid - goed op tijd klaar om Last Post te kunnen bijwonen, een indrukwekkend en ontroerende ceremonie.
Menenpoort is slechts 10 minuten wandeling verwijderd van het hotel.
Ontbijt met ruime keuze en bediening - met spijt vertrokken na een onvergetelijk verblijf
Zonder twijfel aan te bevelen

Kamertip: Kamers aan achterzijde zien uit op terras en vijver
Datum van verblijf: september 2021
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Wat een geweldige beschrijving van ons hotel en restaurant heeft u gegeven! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring over uw verblijf - en dineren - hier te delen. Wij waarderen uw lovende recensie en het feit dat u ons een aanbeveling waardig acht. We hopen van harte u nog eens terug te zien - u bent altijd van harte welkom in de Ariane! Met vriendelijke groet, het A-team

Beoordeeld op 28 september 2021

Geboekt en verbleven na het lezen van recensies...Niets ervan is overdreven of verbloemd .Dit is een tophotel. Aangename kamers met alle voorzieningen .Eten voortreffelijk net als het personeel. Geen desillusie achteraf.

Kamertip: Alles vlot bereikbaar vanaf het hotel. Geen balkons gezien , maar er is wel een mooi terras waar het aangenaam zitten is
Datum van verblijf: september 2021
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Wauw, zo tof! Hartelijk dank voor deze schitterende beoordeling. De complimenten aan ons team zijn bijzonder geapprecieerd. We hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen - een warme groet vanuit Ieper van het A Team

Beoordeeld op 4 september 2021

Van de reservatie tot de uitcheck: “vriendelijk” is hét codewoord in Ariane.
En je krijgt waar voor je geld.
Ruime kamers met alle comfort, erg propere badkamers en een ontbijt om u tegen te zeggen.
En ook weer bij het ontbijt is vriendelijkheid troef. Door corona word je deels aan tafel bediend en is er ook nog een buffet. Overvloed is hier troef.
De gratis parking is ruim en super makkelijk. Want het hotel ligt echt op een paar minuten wandelafstand van de Grote Markt, Flanders Field en de Menenpoort. Daar vindt je natuurlijk ook heel veel restaurants en winkeltjes.
De eerste avond zijn we ook in het hotel gaan dineren. Je hebt een heel ruim terras met mooie vijver. Weerom een heel vriendelijke top bediening.

Datum van verblijf: juli 2021
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2021

Wat een geweldige beschrijving geef je van onze aanpak bij de Ariane! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten waarom u hier zo graag verblijft. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te zien! Beste wensen, het A-team