Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com113 US$
Hotels.com113 US$
Priceline114 US$
eDreams114 US$
Orbitz.com113 US$
Travelocity113 US$
Beoordeeld op 2 oktober 2021

Locatie iets moeilijk te vinden wegens verscheidene omleidingen door wegenwerken in de stad maar ruime gratis parking, hartelijk onthaal en registratie aan de balie. Kamer met alle comfort, incl gratis flesje water en koffiemaakfaciliteiten. Bijzonder handig zijn de lichtschakelaar "all off" en de vloerlampjes die automatisch aangaan bij beweging (en automatisch doven)
Avondeten : bijzonder lekker 3-gang menu, mooi gepresenteerd - vakkundige en attente bediening op gepaste snelheid - goed op tijd klaar om Last Post te kunnen bijwonen, een indrukwekkend en ontroerende ceremonie.
Menenpoort is slechts 10 minuten wandeling verwijderd van het hotel.
Ontbijt met ruime keuze en bediening - met spijt vertrokken na een onvergetelijk verblijf
Zonder twijfel aan te bevelen

Kamertip: Kamers aan achterzijde zien uit op terras en vijver
Datum van verblijf: september 2021
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2021

Wat een geweldige beschrijving van ons hotel en restaurant heeft u gegeven! Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring over uw verblijf - en dineren - hier te delen. Wij waarderen uw lovende recensie en het feit dat u ons een aanbeveling waardig acht. We hopen van harte u nog eens terug te zien - u bent altijd van harte welkom in de Ariane! Met vriendelijke groet, het A-team

Beoordeeld op 28 september 2021

Geboekt en verbleven na het lezen van recensies...Niets ervan is overdreven of verbloemd .Dit is een tophotel. Aangename kamers met alle voorzieningen .Eten voortreffelijk net als het personeel. Geen desillusie achteraf.

Kamertip: Alles vlot bereikbaar vanaf het hotel. Geen balkons gezien , maar er is wel een mooi terras waar het aangenaam zitten is
Datum van verblijf: september 2021
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Wauw, zo tof! Hartelijk dank voor deze schitterende beoordeling. De complimenten aan ons team zijn bijzonder geapprecieerd. We hopen u nogmaals bij ons te mogen verwelkomen - een warme groet vanuit Ieper van het A Team

Beoordeeld op 4 september 2021

Van de reservatie tot de uitcheck: “vriendelijk” is hét codewoord in Ariane.
En je krijgt waar voor je geld.
Ruime kamers met alle comfort, erg propere badkamers en een ontbijt om u tegen te zeggen.
En ook weer bij het ontbijt is vriendelijkheid troef. Door corona word je deels aan tafel bediend en is er ook nog een buffet. Overvloed is hier troef.
De gratis parking is ruim en super makkelijk. Want het hotel ligt echt op een paar minuten wandelafstand van de Grote Markt, Flanders Field en de Menenpoort. Daar vindt je natuurlijk ook heel veel restaurants en winkeltjes.
De eerste avond zijn we ook in het hotel gaan dineren. Je hebt een heel ruim terras met mooie vijver. Weerom een heel vriendelijke top bediening.

Datum van verblijf: juli 2021
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2021

Wat een geweldige beschrijving geef je van onze aanpak bij de Ariane! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten waarom u hier zo graag verblijft. We kijken er naar uit om u in de toekomst weer te zien! Beste wensen, het A-team

Beoordeeld op 30 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zelden een hotel getroffennwaar alles zo goed doordacht is. En dat met een aanstekelijke vriendelijkheid en service gerichtheid. Een groot compliment waard! Ook in deze corona-tijd prima oplossingen voor ontbijt en aanpalende service.

Kamertip: Gratis parkeren en dicht bij het centrum
Datum van verblijf: augustus 2021
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2021

Hartelijk dank - uw lof over ons team en onze aanpak van covid-19-maatregelen betekent echt veel voor ons. Het zijn uitdagende tijden geweest voor iedereen en te weten dat onze gasten echt kunnen ontspannen tijdens hun verblijf is zo geruststellend voor ons. We hopen u weer te zien - tot de volgende keer en vriendelijke groet van het A Team

Beoordeeld op 24 augustus 2021

We kwamen er dit jaar voor het tweede jaar op rij en waren net als vorig jaar bijzonder tevreden. Perfect onthaal, buitengewoon vriendelijke medewerkers (echt allemaal), perfecte ligging - midden in de stad en toch prima bereikbaar - ruime parking, coronaproof ontbijt (broodjes in zak op tafel, beleg in buffetvorm), lekker eten, alles heel proper. Er was veel volk, maar daar had je toch geen last van.

Datum van verblijf: augustus 2021

Hartelijk dank voor deze fantastische beoordeling! En ook voor jullie vertrouwen in ons hotel. Wij waarderen dit erg veel, bijzonder in deze uitdagende tijden. Altijd welkom, we kijken er al naar uit om jullie opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Tot een volgende keer in Ieper, een warme groet van het A Team