Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.com142 US$
Hotels.com142 US$
Travelocity142 US$
Orbitz.com142 US$
eDreams142 US$
CheapTickets142 US$
Beoordeeld op 4 mei 2021

Ideale locatie in het centrum van Ieper. Gratis parking is groot pluspunt. Lekker ontbijt aan tafel bediend. Diner (leuke opstelling van de brochette die boven je bord hangt) was middelmatig. Gezellig restaurant.
Alles was aanwezig in de kamer maar wij vonden de kamer en badkamer aan de kleine kant en wat donker. Prijs/kwaliteit = aan de dure kant

Datum van verblijf: september 2020
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2021

Dank u wel voor deze recensie en voor de positieve woorden; uw opmerkingen worden goed genoteerd; in deze uitdagende tijden proberen we steeds een goede prijs-kwaliteit verhouding aan te bieden. We waarderen uw feedback en hopen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen, misschien als ons restaurant volledig open mag! Met vriendelijke groeten, het A Team

Beoordeeld op 24 april 2021

Supervriendelijk hotel met uitstekende service.
Lekker eten, zowel in de ochtend als 's avonds.
Rustige en grote gezinskamers.
Covid-19 zorgde ervoor dat we een aparte eetkamer hadden voor onze bubbel.

Datum van verblijf: april 2021

Dank u wel, Danny, voor deze leuke recensie. We lezen bijzonder graag dat u zo tevreden was met onze covid-19 aanpak en dat uw diner op de kamer tot smaak viel. Tot een volgende keer in Ieper! Met vriendelijke groeten, het A Team

Beoordeeld op 18 oktober 2020

Hotel Ariane is gewoon SUPER. Vriendelijk personeel. Tijdens deze corona tijden geen moment een onveilig gevoel gehad. De kamers zijn ruim, alles is voorzien, veel opbergruimte ook in de badkamer. Wij hadden gekozen voor een Twin kamer. Mini bar aanwezig, maar door corona zat er niets in. Bij de receptie wel mogelijkheid om iets aan te kopen. Er is ook een gratis parking bij het hotel, wat een voordeel is. Bij aankomst kregen wij een pakket met documentatie over de te bezoeken sites. Corona vrij dus. Het ontbijt werd in deze moeilijke periode aan tafel gebracht. Je keuze moet je aanvinken op een blaadje en alles wordt aan tafel gebracht. Mogelijkheid om bij te bestellen. Ook het restaurant is perfect. Vriendelijke bediening en super lekkere gerechten. Zeker een aanrader ! Dikke pluim voor het personeel.

Datum van verblijf: oktober 2020
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Beste Frank, van harte bedankt voor deze gedetailleerd en enthousiaste recensie. We zijn verheugd dat u u veilig voelden in wat onze Covid-19 aanpak betreft en dat u ook hebben kunnen genieten van uw verblijf in een aangename sfeer. We danken u voor uw waardering van ons team en voor uw lof voor ons restaurant. Altijd welkom, we hopen u in de toekomst weer te zien. Tot een volgende keer, een warme groet van het A Team.

Beoordeeld op 10 oktober 2020

Bij aankomst kregen we al gelijk een upgrade naar een grotere kamer - dat was al een leuk begin :-)
En daarna bleef het goed gaan, we kunnen echt niets negatiefs over het hotel of personeel verzinnen, het was super allemaal !
Ook het diner in het hotel is van geweldig goeie kwaliteit (niet super goedkoop maar zonder meer waar voor het geld).
Volgende keer in Ieper weten we waar te reserveren...

Datum van verblijf: oktober 2020
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2020

Beste Gini, uw recensie heeft onze dag gemaakt! We zijn verheugd met uw beschrijving van het hotel, het restaurant en in het bijzonder van ons team. Hartelijk dank voor deze mooie woorden. En het feit dat u ervoor kiest om terug te komen, is voor ons het beste compliment dat we kunnen hopen te krijgen. We kijken uit om u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, het A Team

Beoordeeld op 5 oktober 2020

Heel mooi, proper hotel, super vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldig ontbijt! De kamers zijn ook stijlvol en gezellig ingericht. Heel goede bedden, klein minpuntje waren de te platte hoofdkussens.

Datum van verblijf: september 2020
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Beste Ellen, dank u voor uw positieve recensie. We lezen graag dat u onze smaak in interieur decor goedkeurt. We danken u in het bijzonder voor uw compliment aan ons team en zijn blij om uw beschrijving van ons ontbijt te lezen! In wat de hoofdkussens betreft, zijn er op iedere kamer - in de kleerkast - een paar extra kussens die iets harder zijn. De kussens op de bed zijn zachter maar het is mogelijk om ze te wisselen. Hopelijk heeft u toch van het verblijf kunnen genieten. Tot een volgende keer, met vriendelijke groeten, het A Team