Beoordeeld op 10 oktober 2020

Bij aankomst kregen we al gelijk een upgrade naar een grotere kamer - dat was al een leuk begin :-)
En daarna bleef het goed gaan, we kunnen echt niets negatiefs over het hotel of personeel verzinnen, het was super allemaal !
Ook het diner in het hotel is van geweldig goeie kwaliteit (niet super goedkoop maar zonder meer waar voor het geld).
Volgende keer in Ieper weten we waar te reserveren...

Datum van verblijf: oktober 2020
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2020

Beste Gini, uw recensie heeft onze dag gemaakt! We zijn verheugd met uw beschrijving van het hotel, het restaurant en in het bijzonder van ons team. Hartelijk dank voor deze mooie woorden. En het feit dat u ervoor kiest om terug te komen, is voor ons het beste compliment dat we kunnen hopen te krijgen. We kijken uit om u opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, het A Team

Beoordeeld op 5 oktober 2020

Heel mooi, proper hotel, super vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldig ontbijt! De kamers zijn ook stijlvol en gezellig ingericht. Heel goede bedden, klein minpuntje waren de te platte hoofdkussens.

Datum van verblijf: september 2020
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Beste Ellen, dank u voor uw positieve recensie. We lezen graag dat u onze smaak in interieur decor goedkeurt. We danken u in het bijzonder voor uw compliment aan ons team en zijn blij om uw beschrijving van ons ontbijt te lezen! In wat de hoofdkussens betreft, zijn er op iedere kamer - in de kleerkast - een paar extra kussens die iets harder zijn. De kussens op de bed zijn zachter maar het is mogelijk om ze te wisselen. Hopelijk heeft u toch van het verblijf kunnen genieten. Tot een volgende keer, met vriendelijke groeten, het A Team

Beoordeeld op 4 oktober 2020

Wij verbleven een weekend in dit hotel. Het vriendelijke personeel verdiend 11/10 van ons. Het eten is gewoon subliem, het gezellige restaurant nodigd uit om op het gemak te genieten van het eten. Het was van begin tot einde genieten. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum. Ook de kleine attentie voor mijn verjaardag was een leuk extraatje. Wij raden dit hotel zeker aan bij een bezoek aan Ieper.

Datum van verblijf: oktober 2020

Beste Cindy, we waarderen erg veel uw lovende woorden over ons hotel en ons team. Uw opmerking over de sfeer in ons restaurant en de kwaliteit van onze keuken doen deugd. Blijkbaar heeft u veel uit uw verblijf kunnen halen. Hartelijk dank om ons aan te raden. Altijd welkom, we hopen dat we u opnieuw mogen verwelkomen! Tot een volgende keer in Ieper, beste groeten, het A Team

Beoordeeld op 25 september 2020

Heel het hotel was top , de bediening ,de ligging , de netheid van de kamers , het ontvangst , het eten was zelfs subliem , de covid19 aanpassingen, samengevat , echt een aanrader , wij komen terug !!
Er is zelfs een museum van WWI

Kamertip: Vlakbij het centrum op wandelafstand
Datum van verblijf: september 2020
Natasja Feliers, Owner van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Willy, wat leuk om uw enthousiaste beoordeling te ontvangen! Dank u wel voor de vele complimenten - uw recensie geeft ons een echte 'boost'! En het feit dat u van plan zijn om terug te keren, waarderen we erg veel. Altijd welkom, we kijken er al naar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen! Een warme groet vanuit Ieper, het A Team

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Weekendje verbleven met vriendinnen in dit zeer gastvrije en mooie hotel. Het personeel was super vriendelijk en heel behulpzaam. We hebben eenmaal gedineerd in het hotel en het eten was er zeer lekker. Ook het ontbijt was top, uitgebreide keuze en “Corona-proof” geserveerd aan tafel.
De kamers zijn heel verzorgd, mooi ingericht en gezellig. Heel mooie badkamer.
De ligging van het hotel is super, vlakbij het centrum en toch heel rustig.
Een aanrader dus.
We hebben ervan genoten.

Datum van verblijf: september 2020
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2020

Beste gast, het heeft echt deugd gedaan om uw recensie te lezen. Blijkbaar hebben u veel van uw verblijf kunnen genieten, ondanks deze Coronatijd - en uw lovende woorden over ons restaurant waarderen we erg veel. We lezen graag dat onze liggen goed meegevallen is voor uw kennismaking met Ieper en de Westhoek. We hopen dat u een volgend bezoek overweegt om uw verkenning van onze prachtige regio voort te zetten. Altijd welkom! Met vriendelijke groeten, het A Team