Beoordeeld op 29 mei 2020

Voor de verjaardag van mijn man verbleven we met de kinderen en kleinkinderen in Hotel Ariane, het was een meevaller, het eten is er ook lekker. Vriendelijke en attente medewerkers, ze boekten een gidsenbeurt voor ons. Linda

Datum van verblijf: januari 2020
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2020

Beste Linda, dank u voor uw keuze om uw speciale familiebijeenkomst in ons hotel te houden! Ook voor ons was het een genoegen en we zijn verheugd om te horen dat alles naar tevredenheid was. Uw vriendelijke woorden over ons restaurant en over ons team worden zeer op prijs gesteld. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, het A Team

Beoordeeld op 27 mei 2020

Verreweg de beste keuze voor een verblijf in Ieper en omgeving. Super vriendelijk en behulpzaam personeel met het hart op de juiste plek en gevoel voor maximale service. De kamers zijn in 2020 vernieuwd en sfeervol en warm ingericht, een genot om in te verblijven. Het ontbijt is zeer uitgebreid met veel verse en streek producten. Op een paar minuten wandelen van het mooie centrum. Het is een zalige plek om na een werkdag tot rust te komen en je te laten verwennen door het A-Team. Ik hoop hier nog vaak terug te komen!

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Natasja Feliers, Eigenaar van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2020

Beste Meneer Heijnsdijk,
We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen van ons hotel te delen! Bedankt voor uw complimenten over ons team en over "thuis ver van huis" gevoel, waar we zo trots op zijn. We waarderen uw vertrouwen en kijken er erg naar uit om u in de hopelijk niet al te verre toekomst terug te zien in Ieper. Met de allerbeste wensen van ons allemaal, het A Team

Beoordeeld op 26 mei 2020 via mobiele applicatie

We kregen een mooie gerenoveerde kamer. De badkamer was ruim met inloopdouche. Her bed was zalig. Alhoewel er werken bezig waren in het hotel hadden we er geen last van, zelfs geen geluidshinder. Her hotel heeft bovendien een grote , gratis parking. Het is perfect gelegen voor een bezoekje aan Ieper. Het stadscentrum en de last post bevinden zich op wandelafstand. Aangezien we een verjaardag te vieren hadden hebben we hier ook ‘s avonds gegeten en ook dit hebben we ons niet beklaagd. Alles was superlekker met goede en betaalbare wijnen. Ook het ontbijt ‘s morgens was zeer goed.

Datum van verblijf: februari 2020

Beste Gast, we zijn verheugd om te lezen dat uw verblijf bij ons alles was wat u had gewild! En dat de werkzaamheden die op dat moment gaande waren om de renovatie van onze kamers te voltooien, het plezier niet belemmerden. We zijn ook blij dat uw diner in ons restaurant helemaal naar uw tevredenheid was. Bedankt dat u ervoor heeft gekozen om bij ons een verjaardag te komen vieren. We hopen u in de toekomst weer te zien! Met vriendelijke groeten, het A Team

Beoordeeld op 26 mei 2020

Wij, familie Noppe met 10 personen, komen reeds een vijftal jaar in januari naar het Ariane hotel waar we samen ons nieuwjaarsfeest vieren.
Telkens weer worden we er verwelkomd door het vriendelijk en behulpzaam personeel.
We genieten er steeds van een heerlijk menu en blijven ook telkens overnachten, de volgende morgen schuiven we dan aan tafel voor een lekker en uitgebreid ontbijt.
Dit jaar kregen wij een gerenoveerde kamer. Heel stijlvol ingericht, een comfortabel bed, ruime kasten, een flatscreen TV, zithoekje met passende zetels, koffie-en Thee- faciliteiten...
De passende verlichting en de lampjes scheppen een gezellige sfeer. ook de badkamer is ruim en smaakvol ingericht met ligbad en inloopdouche met regensproeier, er is een aanbod van producten van de spa collection, kortom niks ontbreekt, een echte aanrader. Wij komen hier zeker graag terug in dit klasse hotel in de vredige stad Ieper.
R.N.

Kamertip: Alle kamers zijn rustig

Beste familie Noppe,
Onze oprechte dank voor de lof die u ons heeft gegeven. Het is altijd een genoegen om u hier bij ons te verwelkomen en we waarderen uw vertrouwen en uw loyaliteit. Het feit dat u ervoor kiest om terug te keren voor uw familiereünie is een groot compliment. We zijn verheugd dat uw verblijf in één van onze onlangs gerenoveerde kamers zo positief was en dat u genoten heeft van onze faciliteiten. We kijken uit naar de volgende keer dat wij u in Ieper terug zien. Met onze beste groeten, het A Team

Beoordeeld op 12 januari 2020

We hebben Ariane geboekt voor het vieren van een verjaardagsfeest in het restaurant. En daaraan hebben we een overnachting gekoppeld. We kregen een gerenoveerde kamer (115). Een kamer met een vernieuwde badkamer ( regendouche, toilet, meubel, lampen, nachtverlichting, stijlvolle kadertjes met geheime boodschappen, producten van Spa collection. De kamer heeft een splinternieuw bed gekregen, een stijlvolle 2-zits zetel, een flatscreen tv, mooie kasten, tapijt. Er stond een fles water, een espresso met 3 cups, thee, ... Het bed ligt super! We hebben zeer goed geslapen. Wat wij echt de max vonden was de nachtverlichting naast het bed en in de badkamer. Dat is echt top! De kamer is stijlvol gerenoveerd. Het ontbijt, dat was klasse! Verse producten, brood, koffiekoeken, pistolets, sandwiches, graansoorten, vers fruit, yoghurt, charcuterie, gekookte eitjes, koffie, melk, vruchtensappen,...teveel om op te noemen! De service TOP! Wat een prachtig, schitterend, super hotel is Ariane zeg! Ik raad het iedereen aan om dit hotel te kiezen als je een overnachting zoekt in Ieper.

Kamertip: een gerenoveerde kamer
Datum van verblijf: januari 2020
Hotel-cmanager, The A Team van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 februari 2020

Beste Gast

Hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide feedback! We zijn zeer tevreden met uw mening over uw gerenoveerde kamer! En dat u zo enthousiast bent over uw verblijf. We hopen u bij een volgend bezoek aan Ieper nogmaals van dienst te mogen zijn!

The A Team