Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
158 US$
146 US$
  • Restaurant
139 US$
136 US$
Albion Hotel(Ieper (Ypres))
126 US$
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 153 US$ per nacht.

Ambrosia Hotel(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
121 US$
  • Inclusief ontbijt
Best Western Flanders Lodge(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
  • Gratis parkeren
80 US$
78 US$
229 US$
  • Inclusief ontbijt
Kasteelhof 't Hooghe(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
119 US$
116 US$
  • Gratis parkeren
114 US$
1 april 2018 beoordeeld

Vorige week een weekendje doorgebracht in het super mooie hotel Ariane. Vanaf aankomst tot vertrek vriendelijk behandeld door al het personeel. Daar mogen er vele in andere hotels een voorbeeld aan nemen. Lekker eten en mooie verzorgde kamers. Zeker een aanrader voor iedereen.

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Hotel-cmanager, Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Geachte Marleen,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen.

De meningen van onze gasten zijn voor ons team van zeer groot belang.

We vinden het fijn te lezen dat u onze dienstverlening voorbeeldig vindt en dat u ons hotel aanraadt aan andere reizigers.

We hopen u spoedig weer te mogen verwennen in ons hotel,

Hoogachtend

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam om te eten je hebt niet de indruk dat er zoveel volk zit door de aparte indelingen heel vriendelijk personeel allemaal gedreven jonge mensen die ingoede verstandhouding samenwerken een pluspunt zijn de aparte toiletten aan de ingang zodat je niet het hele eind door het restaurant moet zeker voor oudere mensen

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 april 2018

Beste Christiane,

Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met prijs-kwaliteitverhouding van ons hotel.

Wat fijn dat u genoten heeft van een lekkere lunch in ons gezellig restaurant.

Wat leuk dat u ook de inrichting van het restaurant heeft gewaardeerd en dat u de bereikbaarheid van de toiletten als een pluspunt aangeeft.

Ons hotel is zodanig ingericht zodat mensen niet goed te been zijn ook optimaal kunnen genieten van onze faciliteiten.

Ons team dankt u voor de mooie complimenten.

Wij ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Ieper.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig fijn hotel, met heel prettig bekwaam, maar vooral uiterst vriendelijk personeel een een uitstekende keuken. Op loopafstand van het centrum van Ieper.

Een echte aanrader! Het hotel verdient beslist alle lof die hier op deze site wordt gegeven.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 maart 2018

Beste Gerard,

We vinden het geweldig dat u zo enthousiast bent over jullie verblijf bij ons in Ieper.

Dank u voor de mooie woorden over ons team, we zullen ervoor zorgen dat dit alle oren bereikt. We hopen dat u heeft genoten van uw bezoek aan Ieper.

Hartelijk bedankt en hopelijk tot snel.

Warme groeten,

16 februari 2018 beoordeeld

Hotel Ariane is super. Al bij het inchecken opgemerkt dat het personeel heel vriendelijk is. Het is heel goed gelegen om het centrum van Ieper aan te doen. Vlotte bediening, lekkere drankjes, heerlijke ontbijten en maaltijden...dikke aanrader!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2018

Beste Ingrid,

Bedankt voor deze perfecte score!

Het doet ons plezier dat we u een warme verwelkoming hebben kunnen geven en dat u in uw nopjes was over de professionele aanpak van ons team.

Wat leuk dat u heeft genoten van het ontbijt en de maaltijden in ons restaurant. Ook bij uw volgende bezoek aan Ieper zullen we u met open armen ontvangen.

Een warme groet,

13 februari 2018 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel , mooi ingerichte kamers en vooral een uitgebreid ontbijt.
Het hotel is gelegen niet ver van het centrum en de Menenpoort. Je kan er ook lekker eten in de taverne van het hotel.

Kamertip: Kies voor een iets grotere kamer dan de standaardkamer , zo heb je direct wat meer ruimte.
  • Verbleef: januari 2018, reisde met familie
Hotel-cmanager, General Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2018

Beste Gerrit,

We danken u voor uw mooie recensie.

Hartelijk dank voor deze perfecte tevredenheidsscore. Het doet ons erg veel plezier dat u heeft genoten van de kwaliteit van uw kamer en van de maaltijden in ons restaurant, en van de ruime keuze bij het ontbijt.

Het klopt inderdaad dat ons hotel vlakbij de mooiste bezienswaardigheden van Ieper ligt. Onze medewerkers danken u voor de complimenten die u hen geeft en hopen u spoedig opnieuw te mogen verwelkomen.

Warme groet,