“Allen daarheen !”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Ariane hotel
Beoordeeld als nr. 2 van 8 hotels in Ieper (Ypres)
7 oktober 2017 beoordeeld

Dit is nu nog eens een hotel waar je je direct thuis voelt ! Het personeel aan de balie is supersupervriendelijk ! Ondanks dat we in de voormiddag al aankwamen, mochten we onmiddellijk gebruik maken van de parking, kregen we een duidelijk stratenplan mee en konden we op stap gaan (hoewel we officieel pas om 15 u mochten inchecken, zeiden ze dat de kamers zeker om 13u30 zouden klaar zijn en we gerust vroeger mochten terug komen.) De ligging van het hotel is ook ideaal ! Alles ligt op wandelafstand van het centrum. De kamers zijn fantastisch: hip, ruim en superproper !
Ook in de bar en het restaurant is het heel gezellig zitten en is iedereen even vriendelijk. En dan het ontbijt... nog maar zelden zo'n ontbijt gezien ! Als je vanalles eens wil proeven, denk ik dat je beter een hele week boekt want zo'n aanbod heb ik nog nergens meegemaakt ! Het was een mooie aflsuiter van ons weekendje waar quality time met het gezin centraal stond en waar Ariane Hotel meer dan zijn steentje heeft bijgedragen.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Hotel-cmanager, General Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Beste Nathalie,

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide recensie.

Wij vinden het fantastisch te lezen dat u en uw gezin zo genoten hebben van uw verblijf in ons hippe en nette hotel in het centrum van Ieper. Ons team bedankt u voor de prachtige complimentjes over de service.

Wat leuk dat ons uitgebreide ontbijtbuffet u zo gesmaakt heeft. Wij danken u voor het in de bloemetjes zetten van onze gezellige bar en de ruime parkeergelegenheid. Wij hopen u op uw volgende weekendje uit opnieuw met open armen te mogen ontvangen.

Nogmaals bedankt en tot ziens,

Schrijf een beoordeling

4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren met 16 personen te gast in dit hotel. We werden er echt verwend. Flexibiliteit is hier geen slogan maar een leidraad. Niets was te veel of te moeilijk. Wij hadden een druk programma wat zijn gevolgen had voor de tijdsruimte die wij ter beschikking hadden om te eten doch voor geen probleem voor dit hotel. Wij kregen uitstekende maaltijden en bijhorende wijnen. Een dikke proficiat voor een goeddraaiend team!

Verbleef: September, 2017, reisde met vrienden
Hotel-cmanager, Front Office Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2017

Beste Edwin,
Ons team is verheugd te lezen dat u ten volste genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Wij zijn opgetogen dat u onze flexibiliteit prijst en pasten met plezier de maaltijduren aan uw schema aan.
Bedankt om via deze weg uw appreciatie voor ons werk te laten blijken.
Met vriendelijke groeten,

5 augustus 2017 beoordeeld

Als je in een hotel niet tevreden zijt dan is het best om direct naar de receptie te gaan en dat aan te kaarten zodat je een andere kamer krijgt of dat je kamer volledig in orde gebracht wordt. Mijn man en ik waren echter ontzettend tevreden en dit niet alleen voor onze kamer (fles water en 2 glazen; koffie zet mogelijkheden en zélfs espresso mogelijkheden met bovenop nog twee lekkere chocolaatjes). Iedereen was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het eten in het restaurant was heel royaal maar ook heel lekker en goed gepresenteerd. Hetzelfde voor de bar en het gezellige terras buiten. En dan nog eens die rust overal alhoewel je op een 7-tal minuten wandelen bent van het centrum.Bovendien is Ieper een mooie stad, een indrukwekkend "In Flanders Fields" museum maar ook de kathedraal was de moeite waard. Daar ligt "De leeuw van Vlaanderen" begraven. De Menenpoort bekijken en vooral om 20 u naar de last post luisteren is emotioneel. We maakten ook nog eens een schitterende vestingswandeling die ons én naar de Ieperpoort bracht én naar de Menenpoort.

Kamertip: We keken uit op een waterloopje en we vonden dat best gezellig en rustig.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, General Manager van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2017

Beste Yolande,
We danken u van harte voor deze prachtige feedback.
Het doet ons heel veel plezier te lezen dat u zo genoten hebt van uw bezoek aan de Westhoek en van uw verblijf in ons hotel. Leuk dat u ook de lekkere keuken, het mooie terras en de aangename kamer benadrukt. We hopen u een volgende keer opnieuw bij ons welkom te mogen heten.
Met hartelijke groeten,

23 juli 2017 beoordeeld

We hadden (2 kinderen (7 en 9) en 2 volwassen ) een familiekamer met ontbijt geboekt op 18 juli. Dit is ons zeer goed meegevallen en we gaan zeker nog eens een keertje terug. Negatieve punten kan ik niet bedenken, want alles was in orde. Misschien eentje. Ik heb last van allergie (huisstofmijt)en een kamer zonder tapijt zou aangenamer geweest zijn voor mij. (misschien was die er wel ?) Positieve punten zijn er meer dan voldoende. Je voelde er u meteen welkom. Hartelijke ontvangst gekregen met een welkomstdrankje. Ook de rest van het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een topteam. De kamer die wij hadden was voorzien van airco en dat was meer dan welkom op deze dag. Er is gratis wifi en mocht deze snelheid niet voldoende zijn dan kan je nog sneller surfen tegen een kleine meerprijs. Er is gratis parking voor de deur. Kamers zijn proper en echt van alles voorzien. Het ontbijt is ook zeer uitgebreid en lekker. Alles is er gewoon. Kortom tophotel voor een eerlijke prijs ! Ik kan iedereen alleen maar aanraden te boeken rechtstreeks aan het hotel en niet via één of andere booking site. Het heeft alleen maar voordelen en extra's. Voor ons de nr1 van Ieper ! :-)

Kamertip: Rechtstreeks boeken via het hotel levert u extra's op. Bijvoorbeeld gratis drankjes.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Hotel-cmanager, The A Team van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Beste gast, Hartelijk dank voor uw enthousiaste en tevreden feedback.
Het is ons een genoegen te lezen dat alles naar wens was en dat jullie genoten hebben van de aangename ontvangst, de comfortabele familiekamer en de parking voor de deur. Bedankt voor het aanraden van ons hotel aan andere reizigers. Onze familie kamers beschikken inderdaad over vast tapijt, maar dit wordt elke dag gekuiste en geregeld ook grondig schoongemaakt. Op gelijkvloers hebben we double en prestige double kamers die wél met parketvloer zijn. We hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.
Met de beste groeten,

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk en zeer professioneel personeel alles was aanwezig het restaurant was top ..erg mooie omgeving een aanrander. Gratis parking alles op wandelafstand
Komen hier zeker graag terug een volgende keer.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Directeur général van Ariane hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2017

Beste Johan, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw zeer aangename ervaring met Hotel Ariane.
We vinden het geweldig dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en dat we u van dienst hebben kunnen zijn met onze mooie locatie en gratis parkeerfaciliteiten. Leuk dat u de gastvrijheid van ons personeel benadrukt evenals ons goede restaurant.
Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,
The A Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ieper (Ypres) bekeken
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
846 beoordelingen
op 1 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
437 beoordelingen
Novotel Ieper Centrum
Novotel Ieper Centrum
nr. 5 van 8 in Ieper (Ypres)
1.440 beoordelingen
op 1,4 km afstand
Best Western Flanders Lodge
Best Western Flanders Lodge
nr. 7 van 8 in Ieper (Ypres)
340 beoordelingen
Ambrosia Hotel
Ambrosia Hotel
nr. 3 van 8 in Ieper (Ypres)
529 beoordelingen
op 4,5 km afstand
Kasteelhof 't  Hooghe
Kasteelhof 't Hooghe
nr. 6 van 8 in Ieper (Ypres)
236 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Ariane hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Ariane hotel

Adres: Slachthuisstraat 58, Ieper (Ypres) 8900, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Ieper (Ypres)
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis parkeren Restaurant Roomservice
Stijl hotel:
Nr. 1 familiehotel in Ieper (Ypres)
Nr. 2 romantisch hotel in Ieper (Ypres)
Prijsklasse: 104 € - 181 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Ariane hotel 4*
Aantal kamers: 62
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
In Ariane Hotel geniet u van familiale gastvrijheid in de groene omgeving van de historisch rijke stad Ieper. Twee stratenblokken verwijderd van de Grote Markt met het In Flanders Field Museum en de Menenpoort. Ook de Somme is makkelijk bereikbaar vanuit onze streek. Een warme welkom, moderne infrastructuur, gezellig restaurant met orangerie, tuinterras en feilloze bediening, smaakvol ingerichte kamers met alle comfort. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Ariane hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Ariane Hotel Ypres

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?