Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor vr 1 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen aanbetaling vereist
Meerdere manieren om te betalen
Beoordeeld op 8 juni 2023

Bed heel comfortabel. Kamers dik in orde. Ontbijt liep niet echt vlot. Geen tassen voor koffie, als er iets op was werd het niet aangevuld tenzij je het vroeg. Was nogal hectisch. Gelukkig rustig op de kamer

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 28 januari 2023

prima kamer (voor de prijs) maar verder totaal geen service. hotelbar (op vrijdagavond) al gesloten om 23:00.. geen personeel te bekennen. Voor een drankje ben je aangewezen op een een automaat (cola/sinas/water... zeer SLECHT!

Kamertip: gewoon niet doen
Datum van verblijf: december 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 augustus 2022

Goede bedden, airconditioning op de kamer, geen lawaai 's avonds en in de nacht. Handige lichtknoppen aan bed. Dubbele deur in kamer (geluid). Vliegenraam aanwezig.
Ik heb me er niet gedoucht aangezien er nog een gebruikt zeepblokje in de douche lag leek het me dan ook logisch dat de douche niet gekuist werd.
Geen aangenaam personeel.
Amper plaats aan de ontbijttafels (vuile tafels werden niet tijdig leeggemaakt.) Gekookt ei was nog rauw. Appels waren niet vers meer. Water van de kraan was niet lekker.
Kortom dit hotel was voor mij mijne eerste en enige keer.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 17 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer eenvoudig hotel. Ik lijkt op een jeugdherberg. De eerste kamer die we krijgen, nr 54, is zeer somber, donkere kleuren en heeft alleen een dakraam. We hadden echter een kingsize bed geboekt en dit heeft 2 eenpersoons bedden. In eerste instantie is onze juiste kamer pas de volgende dag beschikbaar, maar uiteindelijk wordt er even later gebeld dat hij beschikbaar is. De nieuwe kamer is veel prettiger en lichter en een echt raam.
De WiFi is slecht. Alleen in de lobby of in de bar kunnen we gebruik maken van de WiFi.
Het ontbijt is goed en uitgebreid, er is tevens vers fruit aanwezig.
Het personeel doet zijn best.
Het hotel ligt aan een weg waar geen voetpad is. Dit is lastig als je naar het centrum wilt lopen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Bij het binnen komen Bedden zeer slecht opgemaakt Dacht dat het bed al gebruikt geweest was .airco gaf om de 10 minuten een nogal lawaaie geluid af Twee maal naar de balie geweest hebben me beloofd te komen kijken Maar gedurende 5 dagen niemand gezien.
Op 7 augustus rond 18 uur was een man aan de balie die ver van vriendelijk was Had nogmaals gevraagd voor iets te doen voor die airco .ben me neus afgebeten geweest
TOILET had geen afzuiging gewoon verdwenen Was een groot gat in plafond
Op de folder van hotel staat dat er koffie en thee faciliteiten zijn. Op tafel waar je kleren boven moeten hangen aan haken( geen kas aanwezig) stonden 2 tassen met 4 thee zakjes .Geen melk nog koffie.
Bij poetsen van kamer blijven de vuile tassen staan heb ze zelf meegenomen iedere dag als ik naar ontbijt ging en propere tassen terug naar boven genomen
In badkamer eerste dag stond er een klein flesje zeep dan niet meer Heb er zelf moeten om vragen aan de balie.
Het poetsen van de kamer kon beter Vuilbak badkamer kon beter voet pedale zeer slechte staat
Een plus punt De personen van het ontbijt waren zeer vriendelijk Alles werd netjes en vlug in orde gebracht

Datum van verblijf: augustus 2021