Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 17 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zeer eenvoudig hotel. Ik lijkt op een jeugdherberg. De eerste kamer die we krijgen, nr 54, is zeer somber, donkere kleuren en heeft alleen een dakraam. We hadden echter een kingsize bed geboekt en dit heeft 2 eenpersoons bedden. In eerste instantie is onze juiste kamer pas de volgende dag beschikbaar, maar uiteindelijk wordt er even later gebeld dat hij beschikbaar is. De nieuwe kamer is veel prettiger en lichter en een echt raam.
De WiFi is slecht. Alleen in de lobby of in de bar kunnen we gebruik maken van de WiFi.
Het ontbijt is goed en uitgebreid, er is tevens vers fruit aanwezig.
Het personeel doet zijn best.
Het hotel ligt aan een weg waar geen voetpad is. Dit is lastig als je naar het centrum wilt lopen.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Bij het binnen komen Bedden zeer slecht opgemaakt Dacht dat het bed al gebruikt geweest was .airco gaf om de 10 minuten een nogal lawaaie geluid af Twee maal naar de balie geweest hebben me beloofd te komen kijken Maar gedurende 5 dagen niemand gezien.
Op 7 augustus rond 18 uur was een man aan de balie die ver van vriendelijk was Had nogmaals gevraagd voor iets te doen voor die airco .ben me neus afgebeten geweest
TOILET had geen afzuiging gewoon verdwenen Was een groot gat in plafond
Op de folder van hotel staat dat er koffie en thee faciliteiten zijn. Op tafel waar je kleren boven moeten hangen aan haken( geen kas aanwezig) stonden 2 tassen met 4 thee zakjes .Geen melk nog koffie.
Bij poetsen van kamer blijven de vuile tassen staan heb ze zelf meegenomen iedere dag als ik naar ontbijt ging en propere tassen terug naar boven genomen
In badkamer eerste dag stond er een klein flesje zeep dan niet meer Heb er zelf moeten om vragen aan de balie.
Het poetsen van de kamer kon beter Vuilbak badkamer kon beter voet pedale zeer slechte staat
Een plus punt De personen van het ontbijt waren zeer vriendelijk Alles werd netjes en vlug in orde gebracht

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 25 maart 2021

Rustig gelegen,mooie kamer met alle comfort en kleine attenties (koffie,thee,flesjes water).Zeer goed en heel uitgebreid ontbijt (zelfs in coronatijd).Zeer vriendelijk personeel.Zeker een aanrader voor korte trip.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 11 februari 2021

Eind januari hadden we een wandelarrangement geboekt bij Happy Weekends. Het eerste hotel was Flanders Lodge. De kamers waren netjes en groot genoeg. De Lodge is volledig in hout opgetrokken. Het avondmaal was heel lekker en de porties waren meer dan voldoende. Ook het ontbijt was lekker en ruimschoots voldoende. Parking is gratis. Het centrum van Ieper (Menenpoort) is op 1,5 km van het hotel. Coronamaatregelen werden opgevolgd.

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Dit hotel maakt deel uit van een reeks van 6 hotels uit Ieper en is ideaal als uitvalsbasis voor verkenning van de Westhoek.
Wij werden jammer genoeg geconfronteerd met een ploeg wilde voetballers die tot na 4h 's ochtends het hele hotel het slapen verhinderden, maar de volgende dag werd de boodschap opgepikt en was het om 22h rustig.
Erg vriendelijk personeel, lekker eten en prima ontbijt. Ook in corona-tijden goede service. Wat beter kan is de parking en de inrichting van de familiekamer is summier. Ook niet erg groot, maar vraag is of dat nodig is.
Het onderhoud van de kamer was ook maar zo en zo.
Toch een erg goed omwille van de ligging, vriendelijkheid en praktische kant van de zaak.

Datum van verblijf: augustus 2020