Priceline
Willebroek, België
Toplocatie en erg vriendelijk
Beoordeling van Flanders Lodge
30 aug 2020 beoordeeld
Dit hotel maakt deel uit van een reeks van 6 hotels uit Ieper en is ideaal als uitvalsbasis voor verkenning van de Westhoek.
Wij werden jammer genoeg geconfronteerd met een ploeg wilde voetballers die tot na 4h 's ochtends het hele hotel het slapen verhinderden, maar de volgende dag werd de boodschap opgepikt en was het om 22h rustig.
Erg vriendelijk personeel, lekker eten en prima ontbijt. Ook in corona-tijden goede service. Wat beter kan is de parking en de inrichting van de familiekamer is summier. Ook niet erg groot, maar vraag is of dat nodig is.
Het onderhoud van de kamer was ook maar zo en zo.
Toch een erg goed omwille van de ligging, vriendelijkheid en praktische kant van de zaak.
Datum van verblijf: augustus 2020
1.8 km van Flanders Lodge
Restaurant
Meer hotels in Ieper (Ypres) bekijken
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Hotel is goed ingericht, de kamers zijn standaard maar voldoen aan alle voorwaarden die wij belangrijk vinden. Er is een Airco, de kamer is voorzien van een koelkast en er is een televisie aanwezig met Nederlandse tv-zenders

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Prima hotel. Ligt aan de rand van het centrum: ongeveer 25 minuten lopen van het hotel tot het stadscentrum. Kamers ietswat gehorig, met name het lopen op de gang is soms goed te horen. Mooie, comfortabele douche. Fijne bedden. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Prima kwaliteit. Misschien iets te weinig parkeergelegenheid, en airco in de kamer.
In het algemeen mocht de airco ook elders zijn.
Bij het inchecken mocht er iets meer en duidelijker informatie egeven worden dan het afdreunen van de reglementen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Een normaal hotel. Weinig bijzonderheden te melden eigenlijk.. de kamer is klein en schoon. De badkamer is prima. De airco werkt prima tijdens de hete zomer. Ontbijt is prima. Zelfs verse jus. Roerei was zeer zacht. Personeel is vriendelijk maar straalt geen horeca uit. Oogt niet professioneel. Voor een uitstap naar de omgeving is dit prima hotel

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019

slechte dienstverlening (oa. betreffende incheck)
onaangename geur in de gangen en de kamer (tabak)
lekker en uitgebreid ontbijt
check out duurde wat lang (niettegenstaande 2 personen niet met klanten bezig waren)

Datum van verblijf: juli 2019