Priceline
102 US$
Gratis annuleren tot 13/08/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Hotel is goed ingericht, de kamers zijn standaard maar voldoen aan alle voorwaarden die wij belangrijk vinden. Er is een Airco, de kamer is voorzien van een koelkast en er is een televisie aanwezig met Nederlandse tv-zenders

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019

Prima hotel. Ligt aan de rand van het centrum: ongeveer 25 minuten lopen van het hotel tot het stadscentrum. Kamers ietswat gehorig, met name het lopen op de gang is soms goed te horen. Mooie, comfortabele douche. Fijne bedden. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Prima kwaliteit. Misschien iets te weinig parkeergelegenheid, en airco in de kamer.
In het algemeen mocht de airco ook elders zijn.
Bij het inchecken mocht er iets meer en duidelijker informatie egeven worden dan het afdreunen van de reglementen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Een normaal hotel. Weinig bijzonderheden te melden eigenlijk.. de kamer is klein en schoon. De badkamer is prima. De airco werkt prima tijdens de hete zomer. Ontbijt is prima. Zelfs verse jus. Roerei was zeer zacht. Personeel is vriendelijk maar straalt geen horeca uit. Oogt niet professioneel. Voor een uitstap naar de omgeving is dit prima hotel

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 15 juli 2019

slechte dienstverlening (oa. betreffende incheck)
onaangename geur in de gangen en de kamer (tabak)
lekker en uitgebreid ontbijt
check out duurde wat lang (niettegenstaande 2 personen niet met klanten bezig waren)

Datum van verblijf: juli 2019