Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Inclusief ontbijt
Priceline
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Personeel was vriendelijk, ontbijt was ruim
En netjes alles was wel aanwezig en smaakte goed. Kamer was schoon kussens vond ik te hard. Kamer was wel toe aan opfris beurt overal was gebruik sporen te zien. Maar het verblijf was wel goed.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 januari 2019

Goed ontvangen. Na een vermoeiende dag wil je zonder veel rompslomp je kamer opzoeken. Alles ws geregeld. Heerlijk gegeten in het restaurant en het ontbijt de ochtend erna was top! Ik ga hier zeker nog een x terugkomen!

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Beoordeeld op 3 december 2018

Het hotel ligt op het industrie terrein, 25 minuten lopen naar het centrum.
Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam!
Ontbijtbuffet is royaal, heel veel variatie in brood/ broodjes en diverse soorten beleg, roerei, gekookt ei, vers sap etc.
Wij hadden een3 gangen diner bij de overnachting inzitten, echter je kon zelf niet kiezen wat je wilde eten. Dat staat per dag al vast.
Wat wij niet fijn vonden en dat is toch wel belangrijk, is dat wij in kamer 518 in het bijgebouw verbleven. Dat is meteen bij de ingang. Dit houd in dat je elke persoon die binnenkomt of weggaat met een koffer aan kunt horen komen "rollen"via de loopbrug of de gang binnen. Die deur gaat met een harde klap dan dicht.
De kamer is ook heel erg gehorig, 3 nachten last gehad van de buurman (of vrouw?) die de hele tijd lag te snurken. Dat is dus echt niet fijn.
Ik had meteen bij binnenkomst al om een andere kamer gevraagd, want ik zag de bui al hangen. Er kwam tegelijk met ons een grote klas kinderen daar in hetzelfde gebouw binnen en die maakten de nodige herrie meteen al. Echter mijn zei mij dat ze geen andere kamer hadden. De kamer is ook heel klein. Badkamer was ok.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Juist buiten centrum van Ieper. Kamer juist groot genoeg met alle nodige comfort. Een nadeel is wel dat de kamers gehorig zijn. Ontbijt is meer dan voorradig en divers. Gezellige bar om iets te drinken.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Mooie verzorgde en koele kamer, lekker eten en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijke bediening. Op 1,8 km van het centrum van Ieper. Ideaal om de omgeving te verkennen per auto of met de fiets.

Datum van verblijf: augustus 2018