Beoordeeld op 1 augustus 2018

ik was heel aangenaam verast door de vriendelijkheid aan telefoon bij onze reservatie. Ook bij aankomst zaterdagavond, na een bloedhete dag, werden we heel vriendelijk ontvangen door de dame aan de receptie. De kamer was in een mooi, proper, fris gebouw naast het hoofdgebouw. De kamer was tip top in orde. 3 mooi opgedekte bedden. Zalig om in te slapen. De airco aan en niemand die er nog aan dacht dat het meer dan 34 graden was buiten. De badkamer was klein mr net groot genoeg voor een frisse douche onder de regendouche en/of de gewone douche. S morgens nog genoten van een perfect ontbijt. Wie daar zijn ding niet kan vinden is wereldvreemd. Kaas, beleg, verschillende vers gebakken broden, broodjes,koffiekoeken,thee,koffie,englisch breakfast,..alles. Heerlijk!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018

we logeerden er 1 nacht (we waren met een 40tal bezoekers) en we waren zeer tevreden zowel van de locatie, de kamer en het restaurant. Een aanrader voor mensen die van rust houden. Het hotel lag 2 km van het centrum, maar dat was voor mij geen probleem.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Gecombineerd met een bezoek aan Ieper en omgeving: In Flanders Field Museum, Tyne Cot Cimetry, domein Palingbeek en Last Post aan de Menenpoort. Hoogst interessant: een must voor groot en klein! Logement in het hotel: ontvangst, kamer en ontbijt: super gezellig en lekker!

Kamertip: Rustige omgeving!
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018

Het is een mooi hotelletje voor een paar overnachtingen.
Kamers vallen wat kleiner uit dan de website laat uitschijnen.
Door het karakter van het hotel, alles in hout, hoor je duidelijk wat er op de gang gebeurd.
Kamers worden goed onderhoud.
Eenmaal gaan dineren in het restaurant... ze kunnen een steak klaar maken zoals gewenst!
Zou het een interprovinciaal hotel kunnen zijn?
Waar dus werknemers vanuit een andere provincie een midweek verblijven vanwege de afstand!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 27 januari 2018

Heel leuk goed hotel, nette ruime kamers met lekkere bedden en een super lekkere douch. Wel een beetje gehorig als je er op let. Verder super lekker en uitgebreid ontbijt, restaurant is ook super goed, heeft hele lekkere gerechten.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken