Beoordeeld op 23 juli 2018

we logeerden er 1 nacht (we waren met een 40tal bezoekers) en we waren zeer tevreden zowel van de locatie, de kamer en het restaurant. Een aanrader voor mensen die van rust houden. Het hotel lag 2 km van het centrum, maar dat was voor mij geen probleem.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 19 juni 2018

Gecombineerd met een bezoek aan Ieper en omgeving: In Flanders Field Museum, Tyne Cot Cimetry, domein Palingbeek en Last Post aan de Menenpoort. Hoogst interessant: een must voor groot en klein! Logement in het hotel: ontvangst, kamer en ontbijt: super gezellig en lekker!

Kamertip: Rustige omgeving!
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 4 maart 2018

Het is een mooi hotelletje voor een paar overnachtingen.
Kamers vallen wat kleiner uit dan de website laat uitschijnen.
Door het karakter van het hotel, alles in hout, hoor je duidelijk wat er op de gang gebeurd.
Kamers worden goed onderhoud.
Eenmaal gaan dineren in het restaurant... ze kunnen een steak klaar maken zoals gewenst!
Zou het een interprovinciaal hotel kunnen zijn?
Waar dus werknemers vanuit een andere provincie een midweek verblijven vanwege de afstand!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 27 januari 2018

Heel leuk goed hotel, nette ruime kamers met lekkere bedden en een super lekkere douch. Wel een beetje gehorig als je er op let. Verder super lekker en uitgebreid ontbijt, restaurant is ook super goed, heeft hele lekkere gerechten.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Alles goed verlopen. Prijs/kwaliteit dik oké. Lekker ontbijtje, met veel keuze.
Bij aankomst was de persoon aan het onthaal niet zo vriendelijk, maar de dame bij het uitchecken heeft dit allemaal goed gemaakt.
2 km wandelen naar Ieper centrum, het is te doen, maar de baan is best gevaarlijk.

Datum van verblijf: oktober 2017