23 juli 2018 beoordeeld

we logeerden er 1 nacht (we waren met een 40tal bezoekers) en we waren zeer tevreden zowel van de locatie, de kamer en het restaurant. Een aanrader voor mensen die van rust houden. Het hotel lag 2 km van het centrum, maar dat was voor mij geen probleem.

Verbleef: juni 2018
19 juni 2018 beoordeeld

Gecombineerd met een bezoek aan Ieper en omgeving: In Flanders Field Museum, Tyne Cot Cimetry, domein Palingbeek en Last Post aan de Menenpoort. Hoogst interessant: een must voor groot en klein! Logement in het hotel: ontvangst, kamer en ontbijt: super gezellig en lekker!

Kamertip: Rustige omgeving!
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
4 maart 2018 beoordeeld

Het is een mooi hotelletje voor een paar overnachtingen.
Kamers vallen wat kleiner uit dan de website laat uitschijnen.
Door het karakter van het hotel, alles in hout, hoor je duidelijk wat er op de gang gebeurd.
Kamers worden goed onderhoud.
Eenmaal gaan dineren in het restaurant... ze kunnen een steak klaar maken zoals gewenst!
Zou het een interprovinciaal hotel kunnen zijn?
Waar dus werknemers vanuit een andere provincie een midweek verblijven vanwege de afstand!

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
27 januari 2018 beoordeeld

Heel leuk goed hotel, nette ruime kamers met lekkere bedden en een super lekkere douch. Wel een beetje gehorig als je er op let. Verder super lekker en uitgebreid ontbijt, restaurant is ook super goed, heeft hele lekkere gerechten.

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles goed verlopen. Prijs/kwaliteit dik oké. Lekker ontbijtje, met veel keuze.
Bij aankomst was de persoon aan het onthaal niet zo vriendelijk, maar de dame bij het uitchecken heeft dit allemaal goed gemaakt.
2 km wandelen naar Ieper centrum, het is te doen, maar de baan is best gevaarlijk.

Verbleef: oktober 2017, reisde met vrienden