Beoordeeld op 25 september 2017

Een mooi en gezellig hotel. Vriendelijk personeel. Ik had mijn pols gebroken en zonder problemen werd mijn vlees gesneden waar ik het personeel heel dankbaar voor ben. De kamer is proper en ruim
Ik vind het een aanrader zeker voor korte vakanties

Kamertip: mijn kamer was op gelijkvloer en dat vond ik super
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 19 september 2017

Goede bedden. Ruime kamers. Lekker en uitgebreid ontbijt. Netjes.
Gratis parking. Golf club aan de overkant van de straat.
Wel wat afgelegen van het centrum van de Ieper stad.
Eveneens Ideaal voor groepen.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 september 2017

De hotel wordt gerund door een hardwerkende familie. Hoewel de kamer vrij basic is, is alles aanwezig en comfortabel. Het ontbijt is gewoon vorstelijk, wordt continu aangevuld en is uitstekend. De garnalenkroketten die ik in het restaurant heb gegeten waren de beste die ik ooit in Belgie heb gegeten! Het hotel verdient 4 sterren!

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 september 2017

Zou zeggen 3,5 sterren. Voor de rest alles aanwezig, zelfs airco. Goed bed.
Vorstelijk ontbijt. Typische lodge sfeer van keten.
Ligt wat buiten het centrum in een industrieterrein. Wij vonden dat geen bezwaar.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 augustus 2017

Vriendelijk onthaal. Grote kamer, alles was voorhanden. De deuren mochten een nieuw verflaagje krijgen. Wij hadden kamer met ontbijt genomen. Het ontbijt was fantastisch, er mankeerde helemaal niets en er was een vlotte bediening. Een beetje te ver van het centrum om te voet te gaan.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden