Beoordeeld op 7 augustus 2020

Hartelijke ontvangst door de gastvrouw Nancy. Ruime en vooral ontzettend schone kamer. Gratis parkeren in de straat en fietsen kunnen veilig in de garage worden gezet. Gevulde koelkast op de kamer vinden wij zeker een meerwaarde.
Zeer uitgebreid ontbijt. Coronamaatregelen werden zeer goed gevolgd. Centrum Ieper op wandelafstand en ook diverse fietsroutes en fietsknooppunten in de buurt.
Wij hebben genoten en komen zeker terug. Doe zo verder Nancy.

Beoordeeld op 3 augustus 2020

Prachtig ontbijt en mooie kamers en zeer vriendelijke gastvrouw.
Niet ver van het centrum van waar je mooie fietsroute's kan starten.

Mogelijkheid om elektrische fietsen op te laden.
Auto kan dichtbij gratis geparkeerd worden.

Beoordeeld op 3 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wat hebben we genoten van ons verblijf bij Nancy en Dirk! De kamer was ruim, gezellig en erg netjes. We hebben heerlijk geslapen, om daarna ‘s ochtends van een uitgebreid ontbijt te genieten. Er ontbrak werkelijk niets! Verder liggen er een paar goede restaurants op wandelafstand, en ook het centrum van Ieper is vlakbij. Een absolute aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 1 augustus 2020

Heel vriendelijke uitbaters, super proper, mooie kamer, alles was aanwezig, heel lekker ontbijt en leuke informatie ontvangen over Ieper en omgeving, zeer goede ligging, rustig, goede bedden, ...
We hadden gekozen voor een arrangement en alles werd door de gastvrouw mooi vooraf afgesproken en vast gelegd.

Beoordeeld op 28 juli 2020

hartelijk welkom/electrische fietsen konden in de garage/alles was sfeervol ingericht/
uitgebreid lekker ontbijt/mooie ruime kamer met badkamer/tv op de kamer en frisdrank/dichtbij centrum gelegen
we kregen goede tips om onze fietsvakantie te doen slagen
parkeerplaats wagen aan B&B (gratis)
er werd rekening gehouden met covid19 - ontsmettingsgel/-doekjes en social distancy