102 US$
Expedia.com102 US$
Priceline
Hurb105 US$
Beoordeeld op 8 augustus 2021

Goed hotel, pal in het centrum, super qua ligging. Ontbijt zeker in orde, goed opgelost ondanks de CoVid maatregelen. 4 dagen verbleven, eerste 2 dagen geen WiFi op de kamer, jammer, nadien lukte het wel. Proper en onderhouden hotel!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Lies De Mey, Gastenservice/Front Office van Novotel Ieper Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beste,

Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te lezen dat u problemen had met de WiFi, hopelijk gaat het direct goed bij uw volgend verblijf.

Beoordeeld op 3 augustus 2021

Het was een mooi proper hotel...goed bed....zeer goed gelegen op een paar stappen van de markt en de Menenpoort...ontbijt was ook lekker...enkel klein minpuntje in tijden van corona...lange wachtrij omdat je niets zelf mocht nemen...voor de rest voor herhaling vatbaar

Dag An

Bedankt voor uw commentaar. Helaas maken de corona maatregelen het onbijt minder vlot maar hopelijk hoeven we deze maatregelen niet meer te nemen tegen uw volgend verblijf.

Beoordeeld op 31 juli 2021

Een vaste waarde in de stad Ieper. Dichtbij alle belangrijkste punten. Het ontbijt kan beter georganiseerd worden na ondertussen een jaar met Corona. Lange wachttijden bij het ontbijt en te weinig zitplaatsen.

Kamertip: Neem een kamer niet te dicht bij de lift, zo slaap je vaster.
  • Reistype: Reisde voor zaken

Beste

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn bezig om verbeteringen te doen aan het ontbijt zodat dit vlotter kan verlopen tijdens de Corona tijden.

Beoordeeld op 28 juli 2021

even een weekendje Ieper gedaan en een goeie overnachting gedaan in dit hotel, heel vriendelijk onthaal en behulpzaam met bepaalde vragen die we gesteld hadden. Het ontbijt was heel goed en zeker goed georganiseerd in tijden van corona. Zeker een plaats om terug te keren!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Bedankt voor uw goede commentaar.

Beoordeeld op 5 juli 2021

Dit hotel ligt pal in het midden van het centrum van Ieper, ideaal om het centrum te verkennen, ook als je nog een avondwandeling wil maken. Je kan dichtbij parkeren.
Het ontbijt is heel verzorgd. Wegens corona hebben wij onze maaltijden op de kamer moeten nuttigen, maar alles was goed geregeld. We hebben hier ook 's avonds gedineerd. Alles was perfect in orde.
De kamer had een goede douche, wel even doortrekken om de deur goed te sluiten.

Datum van verblijf: juni 2021