Novotel
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 31 juli 2021

Een vaste waarde in de stad Ieper. Dichtbij alle belangrijkste punten. Het ontbijt kan beter georganiseerd worden na ondertussen een jaar met Corona. Lange wachttijden bij het ontbijt en te weinig zitplaatsen.

Kamertip: Neem een kamer niet te dicht bij de lift, zo slaap je vaster.
Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Lies De Mey, Gastenservice/Front Office van Novotel Ieper Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Beste

Bedankt voor uw feedback. Wij zijn bezig om verbeteringen te doen aan het ontbijt zodat dit vlotter kan verlopen tijdens de Corona tijden.

Beoordeeld op 28 juli 2021

even een weekendje Ieper gedaan en een goeie overnachting gedaan in dit hotel, heel vriendelijk onthaal en behulpzaam met bepaalde vragen die we gesteld hadden. Het ontbijt was heel goed en zeker goed georganiseerd in tijden van corona. Zeker een plaats om terug te keren!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Bedankt voor uw goede commentaar.

Beoordeeld op 5 juli 2021

Dit hotel ligt pal in het midden van het centrum van Ieper, ideaal om het centrum te verkennen, ook als je nog een avondwandeling wil maken. Je kan dichtbij parkeren.
Het ontbijt is heel verzorgd. Wegens corona hebben wij onze maaltijden op de kamer moeten nuttigen, maar alles was goed geregeld. We hebben hier ook 's avonds gedineerd. Alles was perfect in orde.
De kamer had een goede douche, wel even doortrekken om de deur goed te sluiten.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 17 juni 2021 via mobiele applicatie

Propere kamers. De kamers zijn spik splinter nieuw. Alles wat je nodig hebt, heb je ook. Apart toilet. Goede douche. Ijskast op de kamer. Bedden zijn goed. Alles wat je bij novotel mag verwachten. Indigo parking om de hoek. 20 euro/24 uur. Novotel ligt dicht bij de grote markt.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 28 september 2020

Tijdens ons verblijf in Novotel Ieper Centrum Flanders Fields hadden wij een ruime en zeer nette kamer. We konden Koffie en thee maken. Dit is niet altijd zo in coronatijden. Het was rustig. Het ontbijt was een buffet, warm en koud, dat afgeschermd was. Een personeelslid bezorgde je wat je wilde op een plateau dat je mee kon nemen naar je tafel. De coronamaatregelen werden in het hotel goed opgevolgd. De ligging is ideaal vlakbij de Grote Markt en de Menenpoort. Betalend parkeren is mogelijk in een parking onder het hotel. Deze parking behoort niet tot het hotel maar met de lift kan je ze wel bereiken vanuit het hotel. Wij hadden een aangenaam verblijf.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com