Beoordeeld op 5 februari 2020

Wij hebben erg genoten van ons verblijf in Ieper. De vriendelijke bediening aan de receptie viel al meteen op: gastvrij en meedenkend. Uitstekende kamer en prima verzorgd ontbijtbuffet. Ook het personeel aan de bar was vriendelijk. We komen graag een keer terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelIeperCentrum, Front Office Manager van Novotel Ieper Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2020

Beste Marcel

Bedankt voor de lovende beoordeling en score, heel fijn om te lezen!
We kijken er alvast naar uit om u opnieuw te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groeten
Team Novotel Ieper

Beoordeeld op 21 januari 2020

Uitstekend hotel op elk vlak. Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfecte ligging in het hart van Ieper. Kamer was zeer comfortabel en hygiënisch. Niks op aan te merken.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 2 januari 2020

in de kamer was het 26°. Geen wijziging mogelijk. Thermostaat was niet te regelen. We sliepen in december, in volle winterperiode met het raam open ! Haardroger werkte niet. Douchecabine vertoonde roestsporen.

Beoordeeld op 18 december 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer. Goede bedden, ruime douche kortom alles aanwezig wat er moet zijn. Vriendelijk personeel. Parking onder hotel en direct in het centrum. Bar is relaxed, geen lawaai, absoluut aan te bevelen!

Beoordeeld op 6 november 2019

Dit hotel in centrum Ieper is echt een aanrader. Rustige ligging en tich vlak bij de markt en de Menenpoort.
Vriendelijk personeel, en goed en uitgebreid ontbijt. Bovendien een gratis upgrade van de kamer gekregen ter gelegenheid van mijn verjaardag.

Datum van verblijf: november 2019