Beoordeeld op 2 november 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn goed ontvangen ,vriendelijk personeel .Mooie kamers met een 2 pers. bed en twee aparte bedden tot15 jaar .
Bureau , bar en kast met kluis en free WiFi
Moderne badkamer met regendouche
Zeer uitgebreid ontbijt .
Spelcomputer voor de kinderen in het foyer
Bar
In de buurt Bellewaerde ,Menenpoort ,Flanders field museum
Historisch oude stad
Wij komen zeker nog eens langs in dit hotel

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 21 oktober 2019

Vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt. De kamer (328) kan een opfrisbeurt gebruiken. Het bed staat vrij kort tegen de muur aan de rechterkant, nauwelijks ruimte om in en uit je bed te stappen. Degelijke badkamer, alles is er voorzien. Ideale kamers voor een kort verblijf.

Kamertip: Het uitzicht vanop onze kamer vond ik niet zo fraai.
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019

We betaalden €170 voor een standaardkamer met ontbijt maar waren teleurgesteld van de kamer.
Wel proper maar heel standaard en niet gezellig. Kleine badkamer. Er stonden nog 2 extra bedden wat voor ons niet nodig was maar maakte het nog lelijker

Beoordeeld op 15 augustus 2019

Super hotel om met kindjes te verblijven. Ruime kamers, beneden een speelkamer voor de kleinste, ruime keuze bij het ontbijt...
We hadden dit hotel genomen om zowel naar plopsaland als bellewaerde te gaan. Ideaal gelegen. Komen zeker nog eens terug voor wat cultuur op te snuiven in de buurt!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Vriendelijke ontvangst, inchechek ging vlot en we kregen voldoende info. Kamerinrichting was echter verouderd en aan vernieuwing toe. Bed was goed. Vooral de badkuip en het versleten douchegordijn waren niet OK. Ontbijt was zeer verzorgd.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
NovotelIeperCentrum, Front Office Manager van Novotel Ieper Centrum, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2019

Beste Dirk,

Hartelijk dank voor de feedback.
Graag willen we even benadrukken dat de helft van het hotel al gerenoveerd is - de andere helft volgt binnenkort.

We hopen alvast om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,

Team Novotel Ieper