7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer duur voor wat je krijgt. Ik betaalde 182 euro voor een persoon voor een navet. Enkel shampoo en douchegel in de badkamer. Geen bodylotion of haarverzorging. Toiletvloer niet schoon. Toiletpapiertje (proper ?)achter de deur. Ontbijt slechts middelmatig.

Verbleef: juli 2018, reisde alleen
24 juni 2018 beoordeeld

Het personeel was zeer vriendelijk. De kamer was zeer mooi, verzorgd en netjes. Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer lekker. De ligging van het hotel was ook ideaal, zeer dicht bij het centrum. De parking was ook zeer handig.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
17 juni 2018 beoordeeld

Prima zakelijk hotel, schoon, en ruime kamers. Prima ontbijt. Het komt over als zakenhotel en niet als gezellig familiehotel. De kamers zijn ruim en schoon en geen lawaai van buiten. Het ontbijtbuffet is zeer goed! De parkeergarage is een veilige oplossing.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
26 april 2018 beoordeeld

Kamertip: Geen opmerkingen
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
19 januari 2018 beoordeeld

Je wordt ontzettend vriendelijk ontvangen, en het personeel is professioneel maar niet zakelijk.
Momenteel staat de 'gevel' in de steigers en toch heb je weinig of geen hinder van de werkzaamheden.
Je kan voor 15 euro parkeren en via de parking het hotel gemakkelijk bereiken via een lift.
Alles is aanwezig op de kamer maar het is helaas gedateerd, hopelijk krijgen deze kamers ook een upgrade en ogen ze binnen afzienbare tijd weer fris en modieus.
Het ontbijtbuffet is een pareltje, veel variatie en kwaliteit is hier de norm.
De kids/volwassenen kunnen ook heerlijke verse wafels bakken, dit is zeker een creatieve meerwaarde.
Ondanks mijn voorlopig mindere waardering ben ik ervan overtuigd dat dit hotel wanneer de renovatiewerken achter de rug zijn dit hotel zeker beloond zal worden met een hogere waardering.
Want dit is een hotel waar ik zeker nog zal verblijven ondanks mijn opmerkingen die hopelijk van tijdelijke aard zijn.
Toch nog even melden dat dit hotel heel centraal en perfect is gelegen voor de bijzonderste bezienswaardigheden.

Verbleef: januari 2018