17 juni 2018 beoordeeld

Prima zakelijk hotel, schoon, en ruime kamers. Prima ontbijt. Het komt over als zakenhotel en niet als gezellig familiehotel. De kamers zijn ruim en schoon en geen lawaai van buiten. Het ontbijtbuffet is zeer goed! De parkeergarage is een veilige oplossing.

• Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
26 april 2018 beoordeeld

Kamertip: Geen opmerkingen
  • Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Novotel Hotels
19 januari 2018 beoordeeld

Je wordt ontzettend vriendelijk ontvangen, en het personeel is professioneel maar niet zakelijk.
Momenteel staat de 'gevel' in de steigers en toch heb je weinig of geen hinder van de werkzaamheden.
Je kan voor 15 euro parkeren en via de parking het hotel gemakkelijk bereiken via een lift.
Alles is aanwezig op de kamer maar het is helaas gedateerd, hopelijk krijgen deze kamers ook een upgrade en ogen ze binnen afzienbare tijd weer fris en modieus.
Het ontbijtbuffet is een pareltje, veel variatie en kwaliteit is hier de norm.
De kids/volwassenen kunnen ook heerlijke verse wafels bakken, dit is zeker een creatieve meerwaarde.
Ondanks mijn voorlopig mindere waardering ben ik ervan overtuigd dat dit hotel wanneer de renovatiewerken achter de rug zijn dit hotel zeker beloond zal worden met een hogere waardering.
Want dit is een hotel waar ik zeker nog zal verblijven ondanks mijn opmerkingen die hopelijk van tijdelijke aard zijn.
Toch nog even melden dat dit hotel heel centraal en perfect is gelegen voor de bijzonderste bezienswaardigheden.

Verbleef: januari 2018
27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging vlak bij centrum is ideaal. Kamers goed: eerder groot, nogal harde bedden, genoeg opbergvoorzieningen, goed uitgerust, luidruchtige airco (kan je afzetten), badkamer in orde (maar niet heel recent). In de toiletten beneden hangt (naast een minder aangename geur) een bordje "Dit hotel wordt vernieuwd." Personeel vriendelijk, correct, behulpzaam. Ontbijtbuffet ok.

Verbleef: september 2017, reisde voor zaken
6 september 2017 beoordeeld

Het hotel bevindt zich midden in de stad en je kan zo lopend de omgeving verkennen. Naast het hotel is er voldoende parkeerruimte en daarnaast beschikt het hotel ook over een eigen parkeergarage. Het hotel is modern, de binnenruimte is open en ruimtelijk. Het ontbijt uiterst compleet. De kamers zijn ruim en schoon. Het is prettig om er te verblijven.

Kamertip: Vraag om een kamer die niet boven de ingang zit. Anders kans op sigarettenrook die naar binnen waait.
  • Verbleef: november 2016, reisde met vrienden