Beoordeeld op 1 augustus 2022

Wij vertoefden 1 nacht in het Main Street Boutique Hotel en dit is het beste logement waar we ooit verbleven! Piekfijne kamer, excellent ontbijt en super sympathieke gastvrouw! Proficiat Elodie, dit was tiptop!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 25 juli 2022 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk verblijf! Zelden zo’n warm onthaal gekregen als van gastvrouw Elodie. We verbleven 2 dagen in het prachtige boetiekhotel en we kregen alles wat we konden wensen: een heel mooie en kraaknette kamer, ruime badkamer met bubbelbad, kwaliteitsvolle bedden met kussens in overvloed, badjassen en slippers én een goedgevulde minibar (inbegrepen in de kamerprijs) waarvan we naar hartenlust konden smullen! Het ontbijt was ronduit top! Geen woorden voor. Een dikke dankjewel aan Elodie voor haar warme gastvrijheid en fijne zorgen, veel bewondering voor de manier waarop zij dit bijzonder fijne hotelletje runt!

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 10 juni 2022

We werden zeer goed ontvangen door de gastvrouw. Ze stelde ons onmiddellijk op ons gemak. We werden aangenaam verrast door het interieur en de sfeer van het hotel : heel veel oog voor detail.
Het is een aanrader als je in het historisch Ieper verblijft.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 16 maart 2022

Super ontvangen door de gastvrouw Elodie. Zij doet dit met haar hart. De inrichting is gewoon PRACHTIG ! Het ontbijt, een lust voor het oog en echt zeer smakelijk met super verse plaatselijke producten. Een top adres, Kom hier zeker terug !

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Heel goed ontvangen geweest door de gastvrouw met lokale drankjes. Het interieur van het hotel en de kamer is prachtig ingericht met oog voor detail. Na een ontspannen verblijf ook kunnen genieten van een heerlijk ontbijt met lokale producten. Het verblijf in Main Street Bouitque hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2022