Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 291
Hotels.comUS$ 291
TripadvisorUS$ 291
eDreams
PricelineUS$ 292
TravelocityUS$ 291
Beoordeeld op 16 maart 2022

Super ontvangen door de gastvrouw Elodie. Zij doet dit met haar hart. De inrichting is gewoon PRACHTIG ! Het ontbijt, een lust voor het oog en echt zeer smakelijk met super verse plaatselijke producten. Een top adres, Kom hier zeker terug !

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Heel goed ontvangen geweest door de gastvrouw met lokale drankjes. Het interieur van het hotel en de kamer is prachtig ingericht met oog voor detail. Na een ontspannen verblijf ook kunnen genieten van een heerlijk ontbijt met lokale producten. Het verblijf in Main Street Bouitque hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Dit is een zeer sympathiek hotel met karakter. Elke kamer is ruim en kraaknet met een eigen thema. Elodie is een warme gastvrouw met oog voor detail. Ze bereidt het uitgebreide ontbijt met liefde, dat proef je gewoon. Dit hotel is een oase van rust waar je je als gast gewaardeerd voelt en in de watten wordt gelegd.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf in deze charmante B&B!
Zeer gastvrij onthaal, we voelden ons meteen thuis.
Prachtig pand in het hart van de stad, gezellig en sfeervol.
We hebben voluit genoten van de mooie kamer met ruime badkamer, alles voorzien en kraaknet.
Top-ontbijt, pure verwennerij!
We keren zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Super vriendelijk onthaal met welkomstdrankje in een prachtige ontvangstruimte/salon.
Prachtige kamer met bubbelbad en tuinterras. Gratis minibar. Alles kraaknet en verzorgd. Zeer uitgebreid ontbijt in een supergezellig ontbijtruimte of tuinterras. Toplocatie. Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2021