Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 292
Hotels.comUS$ 292
TravelocityUS$ 292
PricelineUS$ 291
eDreamsUS$ 268
Orbitz.comUS$ 292
Beoordeeld op 6 februari 2022 via mobiele applicatie

Heel goed ontvangen geweest door de gastvrouw met lokale drankjes. Het interieur van het hotel en de kamer is prachtig ingericht met oog voor detail. Na een ontspannen verblijf ook kunnen genieten van een heerlijk ontbijt met lokale producten. Het verblijf in Main Street Bouitque hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 4 september 2021 via mobiele applicatie

Dit is een zeer sympathiek hotel met karakter. Elke kamer is ruim en kraaknet met een eigen thema. Elodie is een warme gastvrouw met oog voor detail. Ze bereidt het uitgebreide ontbijt met liefde, dat proef je gewoon. Dit hotel is een oase van rust waar je je als gast gewaardeerd voelt en in de watten wordt gelegd.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf in deze charmante B&B!
Zeer gastvrij onthaal, we voelden ons meteen thuis.
Prachtig pand in het hart van de stad, gezellig en sfeervol.
We hebben voluit genoten van de mooie kamer met ruime badkamer, alles voorzien en kraaknet.
Top-ontbijt, pure verwennerij!
We keren zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Super vriendelijk onthaal met welkomstdrankje in een prachtige ontvangstruimte/salon.
Prachtige kamer met bubbelbad en tuinterras. Gratis minibar. Alles kraaknet en verzorgd. Zeer uitgebreid ontbijt in een supergezellig ontbijtruimte of tuinterras. Toplocatie. Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 15 mei 2021 via mobiele applicatie

Dit uiterst charmante boetiekhotel heeft een uitstekende ligging op Ieper en omstreken te bezoeken. Dichtbij het centrum maar ook dichtbij de vestingswallen. De kamers zijn allemaal heel eigen ingericht, wij hadden de Top en de kinderen sliepen in Experiment. Het ontbijt was heel lekker en volledig. Last but not least, de gastvrouw Elodie is heel sympathiek en had uitstekende tips, bvb voor restaurants voor s avonds. Absolute aanrader voor een citytrip naar het prachtige Ieper.

Datum van verblijf: april 2021