Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 301
Hotels.comUS$ 301
TravelocityUS$ 301
PricelineUS$ 300
Orbitz.comUS$ 301
eDreamsUS$ 300
Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk verblijf in deze charmante B&B!
Zeer gastvrij onthaal, we voelden ons meteen thuis.
Prachtig pand in het hart van de stad, gezellig en sfeervol.
We hebben voluit genoten van de mooie kamer met ruime badkamer, alles voorzien en kraaknet.
Top-ontbijt, pure verwennerij!
We keren zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 5 juli 2021 via mobiele applicatie

Super vriendelijk onthaal met welkomstdrankje in een prachtige ontvangstruimte/salon.
Prachtige kamer met bubbelbad en tuinterras. Gratis minibar. Alles kraaknet en verzorgd. Zeer uitgebreid ontbijt in een supergezellig ontbijtruimte of tuinterras. Toplocatie. Een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 15 mei 2021 via mobiele applicatie

Dit uiterst charmante boetiekhotel heeft een uitstekende ligging op Ieper en omstreken te bezoeken. Dichtbij het centrum maar ook dichtbij de vestingswallen. De kamers zijn allemaal heel eigen ingericht, wij hadden de Top en de kinderen sliepen in Experiment. Het ontbijt was heel lekker en volledig. Last but not least, de gastvrouw Elodie is heel sympathiek en had uitstekende tips, bvb voor restaurants voor s avonds. Absolute aanrader voor een citytrip naar het prachtige Ieper.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 20 april 2021

Gastvrouw Elodie weet absoluut hoe het moet. Hartelijke ontvangst met welkomstdrank, niets is teveel. Alles vers gemaakt, enorm kindvriendelijk. Zelfs mijn lekke band werd door haar broer hersteld. Je wordt er totaal ontzorgd. Wil je een onbezorgde vakantie, hier moet je zijn! Elodie, doe zo verder!!!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 18 oktober 2020

Een fantastisch verblijf in een heerlijke kamer.
Gastvrouw Elodie zorgde voor een warme ontvangst met veel informatie over Ieper en de regio. De kamer was uitstekend ingericht en voorzien, met alles wat nodig kon zijn, net als het ontbijt de volgende ochtend.
Een echte aanrader voor iedereen die Ieper bezoekt, waar we zeker zelf ook nog terugkomen.

Datum van verblijf: oktober 2020