Beoordeeld op 18 oktober 2020

Heerlijk genoten van ons verblijf in dit hotel en van Ieper. Onze kamer was tip top in orde en was piekfijn. Lekker gevulde mini-bar en super gezellig. Ontbijt was zeer lekker en verrassend. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 30 september 2020 via mobiele applicatie

We verblijven dit weekend in dit magische boutique hotel!
Elodie heet je hartelijk welkom en neemt de tijd om samen te bekijken wat er te bezoeken is en reserveert de lekkerste restaurants voor jou.
De kamer, wild, is schitterend ingericht en alles is voorzien. Het hoogtepunt is het ontbijt: rijkelijk en heerlijk! Een absolute aanrader!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 22 september 2020

Drie nachten gelogeerd in dit prachtig uniek hotel in Ieper op wandelafstand van de grote markt.We hebben ongelofelijk genoten van de prachte kamer ,het onbeschrijfelijk ontbijt die met veel liefde is gemaakt door de spontane en lieve gastvrouw Elodie.

Niet twijfelen indien je een overnachting zoekt in Ieper !!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Bij aankomst verwelkomd door de heel vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Wij kozen voor de luxe tweepersoonskamer met bubbelbad. Deze kamer is perfect in orde en voldoet aan alle luxe die vermeld word en is kraaknet. Ik ben een slechte slaper en ik had een beetje bang omdat het hotel in het centrum ligt, maar ik heb geslapen als een roos in een zalig bed en je hoort niets van de straat. 8 van de 10 vakantie's of weekends kiezen wij voor een B&B daar is het ontbijt meestal beter dan in een hotel. Over het ontbijt kan ik maar 1 ding zeggen, dat dit het beste ontbijt is dat ik ooit gehad heb de laatste jaren. Wij hebben ook fietsen gehuurd in het hotel en hebben rond Ieper gefietst over rustige wegen en een heel mooie streek. Wij gaan zeker nog eens terug komen naar dit hotel, echt een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020

Het verblijf was subliem. Elodie is een super gastvrouw. Ze heeft ons geholpen met de reservaties op restaurant, met praktische tips en ons rijkelijk verwend met een super ontbijt.
De kamer waarin we verbleven was, net zoals het hele hotel, uniek. Een verblijf is een heuse beleving.
Aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020