Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Beter wordt het niet!
Tot in het kleinste detail.
In andere reviews staat het allemaal wel beschreven. Mini bar inbegrepen, foie gras bij het ontbijt...
Kamer nodig in zuid west België? Niet verder zoeken.
Mevrouw Elodie, chappeau!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 november 2019

Het ganse plaatje klopt bij dit hotel: de mooie inrichting, het comfort van de kamers, het mind blowing ontbijt en last but zeker not least: de geweldige ontvangst door Elodie. Dit is iemand die weet waar ze mee bezig is. Een aanrader voor wie op zoek is naar de persoonlijke touch van een B & B gecombineerd met de professionele aanpak van een hotel.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Van bij de ontvangst (door Elodie, met een streekbiertje), over de originele en ruime kamer (Experiment) tot het beste ontbijt ooit passen enkel superlatieven. Dit hotel voelt aan als 'thuis' en is bovendien centraal gelegen in Ieper (met parkeerplaats recht over de deur). Kortom, als je wil relaxen en ontspannen; je weet waar naar toe !!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019

Zeer leuk hotel met prachtige kamer. Wij sliepen in het atelier en genoten van het bubbelbad met tv en een gratis glaasje champagne! Alles is tot in de puntjes verzorgd en kraaknet. Het ontbijt was puur genieten. Geen gewoon buffet, maar een keuze aan warme gerechtjes. Het roerei met spek en champignons en de vers gebakken wafels waren super. Elodie is de perfecte gastvrouw. Knap dat ze dit hotel op deze manier runt. Wij zijn alvast grote fan!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 18 maart 2019 via mobiele applicatie

Het hele plaatje klopt. Van de gevel van het gebouw tot de inkomhal, de ontbijtruimte, de kamer,.. alles was tot in de puntjes in orde. Het ontvangst was zeer goed we kregen de kans om een streekbiertje of wijntje te proeven en kregen een goede uitleg over Ieper zelf. Na ons drankje en het genieten van de mooie ontvangstruimte mochten we naar onze kamer. We verbleven in de WILD kamer, prachtige kamer met geweldige meubels en materialen. De badkamer was ook zeker een hoogtepunt, een duobad met tv ideaal om ‘s avonds rustig te ontspannen. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de kiezen uit de warme gerechten was zeer moeilijk, de bloedworst met appeltjes heeft ontzettend gesmaakt!
Als je Ieper bezoekt, niet twijfelen hier zit je op de juiste plaats.

Datum van verblijf: maart 2019