“Fantastisch Hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Main Street Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 8 hotels in Ieper (Ypres)
18 juni 2017 beoordeeld

Dit is een van de weinige hotels waar ik met absolute zekerheid kan zeggen - het is perfect. Het hotel wordt beheerd door een paar, die ons vertelde dat het gebouw onlangs gerenoveerd is. En dat kunnen we echt zien. Het meubilair, de uitrusting, de tegels, alles is nieuw. Tegelijkertijd is er een mooie intertwining met antieke elementen van het ontwerp. Het decor van de plaats verdient een apart lof van lof. Er zijn 5 of 6 kamers in het hotel en elke kamer is ingericht in een andere stijl. We verbleven in de "Glory" kamer en we dachten dat het gewoon mooi was. We zagen ook de kamers "Top" en "Wild", ze waren helemaal anders en net zo mooi. De badkamer is een droom. Een grote dubbele badkuip, een waterdicht tv-scherm, handdoeken van zeer hoge kwaliteit, een aparte douche en lavabo met zeer mooie toiletartikelen. Hoge snelheid gratis internet verbinding. Een nespresso-machine in de kamer, gratis mineraalwater ... Er is aandacht voor elk detail in het hotel, waardoor het een fantastisch verblijf is. We reisden op zakenreis, dus had een kort verblijf. Maar zou zeker teruggaan om gewoon weer in dat hotel te blijven

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

29 mei 2017 beoordeeld

Je wordt ontvangen door Carine een super attente, behulpzame, vriendelijke dame die samen met haar echtgenoot de uitbaters zijn.Alle kamers zijn verschillend maar al wat je nodig hebt en zelfs meer is aanwezig! Het ontbijt was genereus met zelfgemaakte paté's tot rijstpap toe en dan ook nog een keuze uit warme gerechten....echt teveel om op te noemen. Mooi gelegen op een paar stappen van de Grote Markt en de Menenpoort. Echt een aanrader en wij hopen zeker om nog eens terug te keren!

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
18 april 2017 beoordeeld

Ons verblijf was helemaal zoals verwacht. Een prachtige kamer met ruime, aparte badkamer en kleine patio. Het interieur is heel bijzonder (nooit eerder zoiets gezien), ik was meteen al gecharmeerd na het zien van de foto's op de website van het hotel.
Ondanks het feit dat het hotel in het centrum gelegen is, hadden we een zeer rustig verblijf.
Het ontbijt is heel rijkelijk met lokale streekgerechten wat zeker een meerwaarde geeft.
Het verblijf wordt compleet door de spontane, vriendelijke ontvangst van gastvrouw Carine. Aanwezig wanneer nodig maar met perfecte zin voor de privacy.

Een echte aanrader!

Kamertip: Op de website vind je duidelijke beschrijvingen van de kamers met details en prachtige foto's wa ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2017, reisde met een partner
20 februari 2017 beoordeeld

Deze B&B wordt uitgebaat door een gastvrouw uit de duizend! Ze doet haar job met hart en ziel... en dat zie je in alles: in de zeer goede ontvangst; in de sfeervolle kamers; in het zeer uitgebreide ontbijt met zelfgemaakte - en streekproducten; in de aankleding van de B&B.
We konden het echt niet beter treffen! Een echte aanrader!

• Verbleef: Februari, 2017, reisde alleen
28 december 2016 beoordeeld

Dit is echt een aanrader, zeer charmante gastvrouw, stelt U vanaf het begin op U gemak met een drankje en informatie over de stad Ieper.
Het ontbijt met zelfgemaakte producten is uitstekend. De keuze zeer uitgebreid !
De kamers met een pracht van een badkamer, als ook de minibar en koffie is TOP !!!

Kamertip: kamer pottery
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ieper (Ypres) bekeken
op 1 km afstand
Ariane hotel
Ariane hotel
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
1.348 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
846 beoordelingen
op 0,4 km afstand
Novotel Ieper Centrum
Novotel Ieper Centrum
nr. 5 van 8 in Ieper (Ypres)
1.440 beoordelingen
op 2,3 km afstand
Best Western Flanders Lodge
Best Western Flanders Lodge
nr. 7 van 8 in Ieper (Ypres)
339 beoordelingen
op 0,3 km afstand
Ambrosia Hotel
Ambrosia Hotel
nr. 3 van 8 in Ieper (Ypres)
529 beoordelingen
op 4 km afstand
Kasteelhof 't  Hooghe
Kasteelhof 't Hooghe
nr. 6 van 8 in Ieper (Ypres)
236 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Main Street Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Main Street Hotel

Adres: Rijselstraat 136, Ieper (Ypres) 8900, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Ieper (Ypres)
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 8 hotels in Ieper (Ypres)
Prijsklasse: 160 € - 230 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Main Street Hotel 3*
Aantal kamers: 6
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Main Street Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?