“Gemengde gevoelens over de avond”
Beoordeling van Resto Milano

Resto Milano
Geclassificeerd als nr. 114 van 138 Restaurants in Ieper (Ypres)
Prijsklasse: € 12 - € 45
Beschrijving: Gelegen in het hartje van Ieper, op de prachtige Grote Markt, verwelkomt het team van Milano je met open armen. Proef van de heerlijke Italiaanse gerechten zoals een traditionele Escalope Milanese, een klassieke Spaghetti Bolognese of een lekkere pizza Quattro Stagione. Bovendien kan je ook afhalen!
16 september 2023 beoordeeld

Een mix van hoogte en diepte punten.
De borden met tagliatelle carbonara en bolognesesaus waren goed, helaas wel meer dan een uur op moeten wachten. De carpacio en risotto zeevruchten waren uitermate teleurstellend. In de keuken waren problemen maar daar mag de klant niks van merken. Helaas was dit niet zo, personeel was gehaast en chagrijnig door de problemen in de keuken.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

16 augustus 2023 beoordeeld

Wij kwamen hier op de bots 's avonds eten. Op het eerste zicht zag het er veelbelovend uit. Wel een mooi interieur binnen. We zaten op terras en bestelden onze maaltijd omstreeks 20 uur en bestelden reeds een aperitief. Een half uur later vroegen we naar ons eten, en het zou nog even duren. We bestelden een tweede aperitief waar we nog een half uur op moesten wachten. Pas om 21u45 kregen we ons eten. Zonder zelf eens te komen verwittigen dat er vertraging is in de keuken moesten we er telkens zelf om vragen. onze honger was over. Excuses kregen we ook niet. Het eten was eetbaar maar zeker niet om voor terug te komen. De bediening zelf kon een pak beter. De grote capaciteit kunnen zij duidelijk niet aan. Hier komen we nooit meer terug...

Datum van bezoek: augustus 2023
28 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

nooit meer
trekt op niks
geen kwaliteit voor een veel te hoge prys
en personeel was ook maar om zo te laten
komen nooit meer terug

Datum van bezoek: juli 2023
19 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas van de chef: kippennuggets en nog wat gefrituurde hapjes, het kippenboutje was niet doorbakken, en Gouda is geen Italiaanse kaas. De escalope had een papperig laagje en was gedrenkt in een flauwe tomatensaus. Never again!

Datum van bezoek: juli 2023
18 juni 2023 beoordeeld

Prachtig interieur, vriendelijke bediening, leuke sfeer. Heel lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die Resto Milano bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Resto Milano geweest? Deel je ervaringen!