“Never again!”
Beoordeling van Resto Milano

Resto Milano
Geclassificeerd als nr. 114 van 138 Restaurants in Ieper (Ypres)
Prijsklasse: € 12 - € 45
Beschrijving: Gelegen in het hartje van Ieper, op de prachtige Grote Markt, verwelkomt het team van Milano je met open armen. Proef van de heerlijke Italiaanse gerechten zoals een traditionele Escalope Milanese, een klassieke Spaghetti Bolognese of een lekkere pizza Quattro Stagione. Bovendien kan je ook afhalen!
19 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas van de chef: kippennuggets en nog wat gefrituurde hapjes, het kippenboutje was niet doorbakken, en Gouda is geen Italiaanse kaas. De escalope had een papperig laagje en was gedrenkt in een flauwe tomatensaus. Never again!

Datum van bezoek: juli 2023

18 juni 2023 beoordeeld

Prachtig interieur, vriendelijke bediening, leuke sfeer. Heel lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar.

3 juni 2023 beoordeeld

Super lekker gegeten, super vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanrader.!!!!

3 juni 2023 beoordeeld

Top!!! Echt leuk om te gaan en supergoed qua keuken en bediening!!! Een echte aanrader!! Als je in de buurt bent kan ik deze enkel aanraden…

12 mei 2023 beoordeeld

Een vriendelijk meisje kwam het eten brengen maar wist het verschil niet tussen biefstuk en lamskoteletjes. De pizza's zijn naar ons vermoeden kant en klaar. De bodem was niet gaar, toen we er iets van zeiden werd er gedaan of we gek waren. Qua smaak was alles lekker.
Maar hebben elders het toetje gegeten.

Datum van bezoek: mei 2023

Reizigers die Resto Milano bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Resto Milano geweest? Deel je ervaringen!