“Lekker, vriendelijk. ”
Beoordeling van Resto Milano

Resto Milano
Geclassificeerd als nr. 86 van 124 Restaurants in Ieper (Ypres)
Beschrijving: Restaurant Milano ligt in het hartje van Ieper op de Grote Markt en is gekend voor haar traditionele Italiaanse specialiteiten
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening. Lekkere pasta en pizza. Maar de portie van de pasta mocht een beetje groter zijn. De afstand tussen de tafels was minder dan 1,5 m.

Datum van bezoek: juli 2020

12 mei 2020 beoordeeld

Afgelopen weekend voor de eerste maal pizza's besteld om aan huis te laten leveren.
Het moet gezegd,dit waren de lekkerste pizza's die we sinds lange tijd gegeten hadden.
Alles was vers ( luchtige korst ,saus en topping) en dat proef je.
De pizza's werden mooi op tijd en met de glimlach aan huis geleverd.Lekker warm!
We zullen er zeker nog eens iets bestellen of op bezoek gaan in de toekomst.

Datum van bezoek: mei 2020
8 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We lieten pizza’s thuis brengen gezien de Corona maatregelen. Pizza’s waren niet super lekker, veel te veel gebakken en met een eigenaardige precies oude smaak. We hebben die niet helemaal opgegeten en inde vuilbak gegooid. Ook aan de dure kant.

Datum van bezoek: mei 2020
9 maart 2020 beoordeeld

Het interieur is heel mooi. Jammer dat men honden toelaat in het restaurant !
Pizza's zijn niet echt Italiaans. Deeg is niet luchtig genoeg. Vriendelijke bediening.
Lange wachttijden.

Datum van bezoek: maart 2020
6 maart 2020 beoordeeld

Dit restaurant is recent in Ieper. Het bevindt zich op de Grote markt dus heel central. Je kunt er pizza en pasta vinden, maar ook slaatjes. Heel vriendelijke bediening en goeie prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Resto Milano bekeken, bekeken ook

Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Resto Milano geweest? Deel je ervaringen!