Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreamsUS$ 115
StayForLong
Priceline
Beoordeeld op 16 oktober 2021

Heel fijne propere kamer, lekker ontbijt, eitjes naar keuze en een super gezellige gastvrouw die in haar eigen taaltje heel veel weet te vertellen over ieper en omstreken. Heel tevreden! Parking gratis op wandelafstand.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 20 juli 2020

Sofie en Lode doen je onmiddellijk thuis voelen in hun uiterst mooie gerenoveerde huis met 3 gastenkamers voorzien van alle comfort ! Het ontbijt ‘ morgens is een ware verrassing - uiterst verzorgd - wij hadden leuke babbels in de streektaal ... Het weekend was te kort om alles in de prachtige stad Ieper te beleven, daarom komen wij hier zeker terug ...trouwens een fijne uitvalsbasis om de regio al fietsend te verkennen. Een veilige fietsstalling in de woning. B&B ligt in een zeer rustige buurt, pal in te centrum van Ieper ! Bart & Veerle - juli 2020

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

Ik kan jullie deze BB aanraden . Zeer vriendelijk ontvangst . Ontbijt echt super.
Dicht bij het centrum.
Dus als je naar ieper wilt kijk dan eens bij deze BB .
Parkeren super de gastheer rijd met je mee om je auto zonder extra kosten te laten parkeren.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 10 juni 2018

We sliepen voor één nachtje bij Cocoon. De ligging is gewoon perfect: vlak achter de hoek is het centrum van Ieper, maar de B&B zelf is gelegen in een zeer rustig staatje, geen last van straatlawaai dus! De ontvangst door de gastvrouw was zeer vlot en vriendelijk. Je kreeg ook direct de nodige tips omtrent musea etc. De kamer was verzorgd en proper, alles wat je verwacht van een B&B. Ontbijt idem: alles wat je nodig hebt, Top! Als we nog eens in de buurt moeten overnachten, komen we zeker terug!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2017

schitterend ontvangst, leuk ontbijt, pal in het centrum, wandelafstand markt met Lakenhalle en nog eens 2 minuten verder de Menenpoort. Mooie en verzorgde kamers. Een aanrader als je de Westhoek bezoekt.

Datum van verblijf: augustus 2017