7 november 2017 beoordeeld

Voor de 2de maal waren we met de groep voor 't weekend in Peace Villag, Mesen.
Zelf zijn we te laat aangekomen. De kamers waren reeds verdeeld.Daar wij geen rolstoel toegankelijke kamer nodig hadden we de "staffroom" een grote hoekkamer onder 't dak met 2 veluxramen, warm in bed de regen horen kletteren en de wind waaien.Een badkamer met douche , wastafel en wc..
't ontbijtbuffet was gevarieerd en meer dan genoeg. De gasten met beperkingen en hun begeleiders waren heel tevreden van de zaterdagmiddag lunch. 's avonds was het eten lekker.
De vraag naar een zaaltje voor activiteiten met de gasten met beperkingen is goed opgelost door met inspraak van de andere groepen een beetje te schuiven, kreeg elke groep een activiteiten ruimte toegewezen, iedereen tevreden. Onze gasten vonden het fijn om weer daar te zijn en te genieten van een heerlijk weekend.
en even kunnen luisteren naar de repetities van het jeugdorkest.. De ouders zijn wandelingen gaan maken in de Vlaamse Velden, o.a.Ploegsteert . De Grote Oorlog moet verschrikkelijk geweest zijn, We hebben onder de kerk de loopgangen en rustplaatsen bezocht. 4 jaar de hel! Vreselijk!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Peace V, Public Relations Manager van Peace Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 november 2017

Dankjewel voor de mooie recensie, Jeannine!

19 mei 2016 beoordeeld

Peace Village is een van de beste plaatsten waar ik ooit heb verbleven. Ik was hier 2 dagen verbleven samen met mijn klas en ik vond het heel zalig. Ik heb me hier de hele tijd thuis gevoelen door het sfeer, door de mensen die hier werken en door de mensen die hier verbleven zoals ons. Iedereen die hier verbleef had respect voor de anderen. Ook ideaal voor families omdat je hier veel bedden hebt in 1 kamer. Het ontbijt was ook goed; veel keuzes. Dinner was ook heel lekker(kip met frietjes en salade). Het is dus een aanrader!

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
Peace V, Public Relations Manager van Peace Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2017

Dankjewel voor de lovende woorden!

19 mei 2016 beoordeeld

we waren hier voor 2 nachten met mijn klas voor de schooluitstap. we waren een groep leerlingen van ongeveer 30 personen. We kregen een supperlekker ontbijt en avondmaal. de kamers waren zeer proper en ideaal voor ons. het personeel was zeer vriendelijk
we waren alleszins zeer tevreden over onze verblijfplaats. Hier zou ik graag terug willen komen. Leerlingen PHTI.

Kamertip: kamers die zich bevinden aan de hoeken hebben 1 verdieping . ideaal voor gezinnen met jonge kinderen
  • Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken

Leuk om te horen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons! Bedankt voor de mooie recensie!

19 mei 2016 beoordeeld

Wij hebben daar 2 nachten overnacht. Het verblijfplaats was groot en mooi ingericht. Ik vond het wel spijtig dan er spinnenwebben waren aan het plafond.
de kamers waren groot en proper. Ontbijt en avondmaal vond ik nog goed maar lunch dat we moesten meenemen vond ik minder.
Ik vond het ook jammer dat we geen WIFI hadden in ons kamer.
er was ook geen warm water in ons kamer.
Heel grote ruimte met een "voetbalveld", pingpongtafel,...

• Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken

Heel erg bedankt voor uw reactie!
Wij houden zeker en vast rekening met uw opmerkingen om onze service nog te verbeteren naar de toekomst toe. Ondertussen is er wel al WIFI in de kamers ;-).

19 mei 2016 beoordeeld

We zijn met school in Peace Village verbleven. Ik moet zeggen dat de kamers properder en aangenamer waren dan de gemiddelde kamers voor een schooluitstap.Het personeel was ook heel vriendelijk en probeerde er alles aan te doen om de klant tevreden te stellen.

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden