TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 september 2018

Code gekregen waardoor we vroeger konden inchecken, zeer handig. Onze sleutel lag toen netjes op een tafeltje klaar.
Verder mooie kamer, perfect in orde. We lagen aan de tuinkant en hier hoor je echt niets van lawaai.
Ontbijt ook helemaal in orde. Het is duidelijk dat Jo, de gastvrouw, dit met veel liefde doet! Geen enkele vraag was te veel. Alleen hiervoor zou je al naar Sabbajon moeten gaan!

Kamertip: kamer aan de tuinzijde is zeer rustig en stil
Datum van verblijf: september 2018
sabbajon, Owner van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Dag Elke,
bedankt om een review te schrijven, dat doet plezier. Ik vond het heel fijn te zien hoe jullie genoten hebben van een weekendje weg in eigen land! Hopelijk kan ik jullie nog eens verwelkomen, met gastvrije groetjes, Joke

Beoordeeld op 13 augustus 2018

Zeer verzorgde service van een enthousiaste gastvrouw: reserveren, bevestigen, inchecken en uitchecken verliepen vlekkeloos. Ook helpt ze bij het zoeken naar geschikte restaurants en het plannen van de trip. De kamers zijn smaakvol ingericht en best wel luxueus. Het ontbijtbuffet was gevarieerd en uitgebreid, met verse en gezonde producten.

Datum van verblijf: augustus 2018
sabbajon, Owner van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2018

Goede middag Luc G,
Hartelijk dank om even de tijd te nemen een review te schrijven op dit forum.
Het doet mij plezier te lezen dat jullie een goed verblijf hebben gehad in b&b saBBajon.
Het genoegen was ook aan mijn kant om jullie als fijne gasten te mogen verwelkomen.
Graag tot een volgende keer,
met vriendelijke gastvrije groet,
Joke

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Wat een prachtig B&B midden in het centrum van Ieper. Zeer ruime moderne kamers met een bad en douche. Kregen telefonisch de code van de voordeur en daar lagen op het tafeltje de sleutels voor ons klaar.
Een zeer uitgebreid ontbijt, een barretje waar je uit mag pakken en een zeer mooie binnentuin.
Jo is een zeer enthousiaste vriendelijke gastvrouw waar niets te veel voor is. Diverse restaurants gebeld om een reservering voor ons te regelen, top.
En een stapel aan informatie over Ieper en de streek lag er op de ontbijt tafel voor ons klaar.
Ga je naar Ieper reserveer dan beslist deze B&B.
Jo, chapeau en ga zo door!

Datum van verblijf: juni 2018
Jo D, Owner van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2018

Goede middag CarinPutten,
hartelijk dank voor jouw mooie review, het plezier was ook aan mijn kant, dat geeft energie!
Ik ben blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf, de kamer, het kleinschalige "thuisgevoel" en de streek rondom Ieper.
Nog een fijne zomer gewenst en hopelijk tot nog eens,
met vriendelijke gastvrije groetjes,
Jo

Beoordeeld op 22 februari 2018

Fantastisch verblijf. De gastvrouw was aanwezig toen wij rond 18 uur op vrijdag aankwamen en we voelden ons onmiddellijk op ons gemak en thuis door haar innemende persoonlijkheid. Eén en al glimlach en interesse dus, naast een schitterende kamer met een mooie warme douche, alles zeer smaakvol ingericht en een uitgebreid ontbijt zou je alleen al voor de gastvrouw Joke naar het mooie Ieper afzakken.

Datum van verblijf: februari 2018
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2018

Dag Carmen C,
hartelijk dank om even de tijd te neen een tekstje te schrijven. Het doet plezier dat jullie een mooi verblijf hebben gehad in b&b saBBajon. Hetgenoegen was ook aan mijn kant! Als je nog meer van Ieper en omstreken wil ontdekken: wees welkom!
Graag tot ziens, met vriendelijke groetjes,
Joke

Beoordeeld op 24 januari 2018

Mooie B&B in het centrum van Ieper ; zeer vriendelijke gastvrouw , mooie kamers , zeer verzorgd ontbijt !!
ondanks gelegen in het centrum , zeer rustig en goed geslapen in prima bed !!
parkeren is makkelijk op 200 m (gratis)
In ieper is vanalles te doen : zaterdagmarkt , winkelen , veel horeca , mooie gebouwen , musea WOII , en natuurlijk dagelijks de 'last post'
aanrader!!!

Kamertip: wij sliepen aan achterzijde : super rustig
Datum van verblijf: januari 2018