Beste mevrouw en mijnheer,
dank voor uw tijd een review op de website te plaatsen. pas door uw opbouwenede kritiek kunnen we onze service inderdaad verbeteren.
Even duiden voor de lezers.
Een groep van 4 koppels reserveert voor zaterdagnacht de 4 kamers.
Ik heb speciaal voor jullie groep een vroege check-in geregeld (om 10u 's morgens!), waarbij jullie toen reeds met de 4 koppels op de kamer konden. Kwestie van flexibel en gastvrij te zijn, met plezier gedaan omdat het mogelijk was (vrijdag geen reservaties)!Ik zorgde ervoor dat de kamers ook reeds op voorhand verwarmd waren. Aangezien jullie een gidsbeurt hadden gepland met vertrek aan de b&b hadden jullie niet veel tijd om uitleg te krijgen over de kamers. Zo kan je bvb door op "day" te duwen een warme kamer hebben bij aankomst. Sommige koppels hebben deze uitleg wel gehoord. Eens de badge in de kamer actief, duurt het een kwartiertje eer de kamer opgewarmd is na aankomst.
Aangezien ik zelf de zondagmiddag op tijd op een feest in Gent wou zijn, zoals ik jullie verteld heb, heb ik jullie gevraagd reeds te betalen bij aankomst. De WiFi werkte toen even niet, was na 2 minuten verholpen na reset van de modem, maar jullie hadden geen tijd... de volgende ochtend bij check-out was betaling met kredietkaart door jullie immers in orde. Dank voor uw begrip.
Het warme water circuleert continu, een volledig nieuwe installatie sanitair en verwarming zorgt daarvoor.
En om te eindigen een positieve noot: dank u voor de positive info over het aanvaardbaar ontbijt en de leuke en ruime kamers, dat doet ook plezier.
Met vriendelijke groeten,
Joke