We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Weekend met vrienden”
Beoordeling van Bed en Breakfast saBBajon

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Bed en Breakfast saBBajon
Beoordeeld als nr. 11 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Antwerpen, België
1 beoordeling
“Weekend met vrienden”
Beoordeeld op 24 februari 2017

Met in totaal 4 koppels de gehele B&B afgehuurd. Bij aankomst werd gevraagd onmiddellijk te betalen aangezien eigenaar zondag niet vrij was! Moest cash aangezien bank contact niet werkte. S avonds komen wij terug en kamers zijn koud, na een uur nog steeds maar 17°. Na tel. Kontakt zou het wel in orde komen?? Gezien wij allen samen douchen en in bad gaan hebben enkel de eersten warm water. 'S morgens aanvaardbaar ontbijt in koude ontbijtruimte. Wel leuke en ruime kamers

• Verbleef Februari, 2017, bezocht met vrienden
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordeling, 27 februari 2017
Beste mevrouw en mijnheer,

dank voor uw tijd een review op de website te plaatsen. pas door uw opbouwenede kritiek kunnen we onze service inderdaad verbeteren.

Even duiden voor de lezers.
Een groep van 4 koppels reserveert voor zaterdagnacht de 4 kamers.
Ik heb speciaal voor jullie groep een vroege check-in geregeld (om 10u 's morgens!), waarbij jullie toen reeds met de 4 koppels op de kamer konden. Kwestie van flexibel en gastvrij te zijn, met plezier gedaan omdat het mogelijk was (vrijdag geen reservaties)!Ik zorgde ervoor dat de kamers ook reeds op voorhand verwarmd waren. Aangezien jullie een gidsbeurt hadden gepland met vertrek aan de b&b hadden jullie niet veel tijd om uitleg te krijgen over de kamers. Zo kan je bvb door op "day" te duwen een warme kamer hebben bij aankomst. Sommige koppels hebben deze uitleg wel gehoord. Eens de badge in de kamer actief, duurt het een kwartiertje eer de kamer opgewarmd is na aankomst.
Aangezien ik zelf de zondagmiddag op tijd op een feest in Gent wou zijn, zoals ik jullie verteld heb, heb ik jullie gevraagd reeds te betalen bij aankomst. De WiFi werkte toen even niet, was na 2 minuten verholpen na reset van de modem, maar jullie hadden geen tijd... de volgende ochtend bij check-out was betaling met kredietkaart door jullie immers in orde. Dank voor uw begrip.
Het warme water circuleert continu, een volledig nieuwe installatie sanitair en verwarming zorgt daarvoor.
En om te eindigen een positieve noot: dank u voor de positive info over het aanvaardbaar ontbijt en de leuke en ruime kamers, dat doet ook plezier.

Met vriendelijke groeten,
Joke
Schrijf een beoordeling

116 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (8)
Datum | Waardering
157 beoordelingen
34 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 58 nuttige stemmen
Beoordeeld op 28 juli 2016

Goed centraal gelegen,moderne kamers met uitstekende bedden en prima sanitair,vriendelijke ontvangst,voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Vraag zo mogelijk kamer aan achterkant ( verkeer over kasseien stoort vooraan als vensters wegens warmte open staan) ) en niet te hoog ( steile trap als je wat ouder bent)
Graag ook liever vers brood en croissants bij ontbijt .
Maar alles bij elkaar wel en aanrader!

Kamertip: kamers achterkant zijn rustiger
  • Verbleef Juli, 2016, bezocht met vrienden
Sint-Niklaas, België
99 beoordelingen
50 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 51 nuttige stemmen
Beoordeeld op 12 juni 2016

We verbleven hier met drie echtparen enkele dagen geleden. Dit is een heel mooie B&B, verrassend modern uitgerust in een traditionele herenwoning. De kamers zijn superruim en werkelijk volledig uitgerust. Toilet afzonderlijk, dus niet in badkamer geïntegreerd vinden we een absolute plus.
We hebben er ook een uitgebreid en wat eieren betreft à la carte ontbijt kunnen genieten.
De B&B is gelegen zo goed als in de schaduw van de Lakenhallen, dus heel dicht bij alles. Zeer aan te raden.

Kamertip: Om straatlawaai te vermijden kies je best een kamer aan de achterkant
  • Verbleef Juni, 2016, bezocht met een partner
Meise, België
40 beoordelingen
16 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 nuttige stemmen
Beoordeeld op 6 juni 2016

Wij sliepen in Denim Touch, op de tweede verdieping. Aan de straatkant gelegen, maar toch heel rustig, geen enkele last gehad van lawaai. Ruime kamer, goed bed en mooie badkamer. De gastvrouw was er niet bij onze check-in maar via de telefoon en post-it regelde ze dat perfect vanop afstand. Het ontbijt was goed. Nog een tip van de gastvrouw: in het vervolg rechtstreeks boeken, niet via websites, zou goedkoper zijn, altijd interessant.

• Verbleef Juni, 2016, bezocht met een partner
Schelle, België
16 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 22 mei 2016

We boekten de groene kamer. Mooi ingericht en verzorgd. Op het ontbijt was alles aanwezig wat je nodig hebt en nog veel meer... Spontane gastvrouw die ons ook direct hielp bij het verschaffen van info over de bezienswaardigheden. De ligging is perfect in het centrum van ieper en dichtbij gratis parking. Aanrader! Wat beter kon was de badkamer. Deze was clean maar de nodige badproducten waren niet allemaal aanwezig en het handdoek set was heel beperkt (of misschien was het een vergissing). Ook wat beperkte kastruimte... Toch zullen we zeker terugkomen. We waren heel tevreden.

Kamertip: De groene kamer ligt aan de achterkant met zicht op de kleine tuin... Wat de extra rust geeft...
  • Verbleef Mei, 2016, bezocht met een partner
sabbajon, Owner van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordeling, 28 mei 2016
Beste,
dank je voor jullie review op tripadvisor. Ik ben blij dat jullie tevreden waren met de kamer, het ontbijt, de tips om uit te gaan eten. Sorry dat de handdoekenset blijkbaar onvolledig was op jullie kamer, mijn excuses. Ik kijk dit zeker na, zodat dit niet meer gebeurt. Alvast nogmaals bedankt voor jullie feedback zodat we onze service steeds kunnen verbeteren.
Graag wil ik jullie nogmaals van harte verwelkomen in de toekomst,
met vriendelijke groeten,
Jo
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ieper (Ypres) bekeken
Novotel Ieper Centrum
Novotel Ieper Centrum
nr. 5 van 8 in Ieper (Ypres)
4.0 van 5 bollen 1.334 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
5.0 van 5 bollen 1.241 beoordelingen
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 3 van 8 in Ieper (Ypres)
4.5 van 5 bollen 780 beoordelingen
Ambrosia Hotel
Ambrosia Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
4.5 van 5 bollen 489 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
5.0 van 5 bollen 397 beoordelingen
op 0.2 km afstand
Hotel Regina
Hotel Regina
nr. 8 van 8 in Ieper (Ypres)
3.5 van 5 bollen 435 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bed en Breakfast saBBajon geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bed en Breakfast saBBajon

Gelegenheid: Bed en Breakfast saBBajon
Adres: Boezingepoortstraat 6, Ieper (Ypres) 8900, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Ieper (Ypres)
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 11 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Prijsklasse (per nacht): 115 € - 146 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bed en Breakfast saBBajon 4*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Weekend Desk, TripOnline SA, Hotels.com en Priceline, dus je kunt je reserveringen bij Bed en Breakfast saBBajon met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?