Bed en Breakfast saBBajon
Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
183 US$
172 US$
134 US$
117 US$
  • Gratis parkeren
Kasteelhof 't Hooghe(Ieper (Ypres))(Heel veel waar voor je geld!)
113 US$
  • Gratis parkeren
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
118 US$
Manoir Ogygia(Poperinge)
211 US$
Hotel Pax(Diksmuide)
134 US$
  • Gratis parkeren
Main Street Hotel(Ieper (Ypres))
TripAdvisor
Ambrosia Hotel(Ieper (Ypres))
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
28 juli 2016 beoordeeld

Goed centraal gelegen,moderne kamers met uitstekende bedden en prima sanitair,vriendelijke ontvangst,voldoende parkeergelegenheid in de buurt.
Vraag zo mogelijk kamer aan achterkant ( verkeer over kasseien stoort vooraan als vensters wegens warmte open staan) ) en niet te hoog ( steile trap als je wat ouder bent)
Graag ook liever vers brood en croissants bij ontbijt .
Maar alles bij elkaar wel en aanrader!

Kamertip: kamers achterkant zijn rustiger
  • Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
12 juni 2016 beoordeeld

We verbleven hier met drie echtparen enkele dagen geleden. Dit is een heel mooie B&B, verrassend modern uitgerust in een traditionele herenwoning. De kamers zijn superruim en werkelijk volledig uitgerust. Toilet afzonderlijk, dus niet in badkamer geïntegreerd vinden we een absolute plus.
We hebben er ook een uitgebreid en wat eieren betreft à la carte ontbijt kunnen genieten.
De B&B is gelegen zo goed als in de schaduw van de Lakenhallen, dus heel dicht bij alles. Zeer aan te raden.

Kamertip: Om straatlawaai te vermijden kies je best een kamer aan de achterkant
  • Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
6 juni 2016 beoordeeld

Wij sliepen in Denim Touch, op de tweede verdieping. Aan de straatkant gelegen, maar toch heel rustig, geen enkele last gehad van lawaai. Ruime kamer, goed bed en mooie badkamer. De gastvrouw was er niet bij onze check-in maar via de telefoon en post-it regelde ze dat perfect vanop afstand. Het ontbijt was goed. Nog een tip van de gastvrouw: in het vervolg rechtstreeks boeken, niet via websites, zou goedkoper zijn, altijd interessant.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
22 mei 2016 beoordeeld

We boekten de groene kamer. Mooi ingericht en verzorgd. Op het ontbijt was alles aanwezig wat je nodig hebt en nog veel meer... Spontane gastvrouw die ons ook direct hielp bij het verschaffen van info over de bezienswaardigheden. De ligging is perfect in het centrum van ieper en dichtbij gratis parking. Aanrader! Wat beter kon was de badkamer. Deze was clean maar de nodige badproducten waren niet allemaal aanwezig en het handdoek set was heel beperkt (of misschien was het een vergissing). Ook wat beperkte kastruimte... Toch zullen we zeker terugkomen. We waren heel tevreden.

Kamertip: De groene kamer ligt aan de achterkant met zicht op de kleine tuin... Wat de extra rust geeft...
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
sabbajon, Owner van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2016

Beste,
dank je voor jullie review op tripadvisor. Ik ben blij dat jullie tevreden waren met de kamer, het ontbijt, de tips om uit te gaan eten. Sorry dat de handdoekenset blijkbaar onvolledig was op jullie kamer, mijn excuses. Ik kijk dit zeker na, zodat dit niet meer gebeurt. Alvast nogmaals bedankt voor jullie feedback zodat we onze service steeds kunnen verbeteren.
Graag wil ik jullie nogmaals van harte verwelkomen in de toekomst,
met vriendelijke groeten,
Jo

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze B&B is zeer goed gelegen en heeft een vriendelijke gastvrouw die bereid is heel veel info te geven en restaurants te reserveren. De kamers zijn groot en mooi, maar voor deze prijs zijn er toch wat tekortkomingen: badproducten die niet bij elkaar passen, geen tissues, geen badmantels (wel mooi bad), bed te hard (kwaliteit kan beter). Het ontbijt viel wat tegen, niet wat men mag verwachten voor die prijs....( we zijn al in zeer veel B&B's geweest!!)

Verbleef: december 2015
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2016

Dag Diane en Patrick,

eerst en vooral mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 2016!

Bedankt om even de tijd te nemen een tekstje te schrijven op deze website.
Het was leuk met jullie kennis te maken bij een biertje en een wijntje na de check-in, waarbij ik jullie een aantal tips kon geven om de omgeving te verkennen alsook de 2 restaurantjes te reserveren.
Bij het ontbijt vertelden jullie heel goed geslapen te hebben. De kamers zijn immers voorzien van hoogkwalitatieve hotel boxspringbedden 180 x 210 met een halfharde matras en 2 types hoofdkussens, om aan ieders wensen te voldoen. In de badkamer met apart toilet, ligbad en jet-massage douche is douchegel, shampoo en body lotion aanwezig. De tissues zijn ondertussen terug aangevuld, sorry voor het ongemak dat dit teweegbracht! Jullie handdoeken werden na 1 nacht reeds ververst. De badjassen zijn op eenvoudige vraag te verkrijgen, dat zal ik voortaan bij de check-in vermelden - bedankt voor de tip!
Het ontbijt bestaat uit koffie, thee, chocolademelk, fruitsap, 3 soorten brood, sandwiches of pistolets, frans brood, koffiekoeken, cornflakes, muesli, gedroogde vruchten en noten, 2 soorten zelfgemaakte confituur, honing, choco, peperkoek, yoghurt, vers fruit, 4 soorten kaas, 3 soorten charcuterie en last but not least: een eitje naar wens, wat jullie ook gesmaakt heeft vertelden jullie.
Bij deze wens ik jullie nogmaals te bedanken voor jullie bezoek en wens ik jullie voor 2016 nog heel veel reisplezier. Alvast van harte welkom!
Met vriendelijke gastvrije groetjes, Joke