Bed en Breakfast saBBajon
Novotel Ieper Centrum(Ieper (Ypres))
183 US$
  • Restaurant
Ariane hotel(Ieper (Ypres))
224 US$
  • Gratis parkeren
Main Street Hotel(Ieper (Ypres))
216 US$
134 US$
117 US$
  • Gratis parkeren
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
118 US$
Manoir Ogygia(Poperinge)
211 US$
Hotel Pax(Diksmuide)
134 US$
Albion Hotel(Ieper (Ypres))
  • Inclusief ontbijt
Kasteelhof 't Hooghe(Ieper (Ypres))
Ambrosia Hotel(Ieper (Ypres))
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
22 mei 2016 beoordeeld

We boekten de groene kamer. Mooi ingericht en verzorgd. Op het ontbijt was alles aanwezig wat je nodig hebt en nog veel meer... Spontane gastvrouw die ons ook direct hielp bij het verschaffen van info over de bezienswaardigheden. De ligging is perfect in het centrum van ieper en dichtbij gratis parking. Aanrader! Wat beter kon was de badkamer. Deze was clean maar de nodige badproducten waren niet allemaal aanwezig en het handdoek set was heel beperkt (of misschien was het een vergissing). Ook wat beperkte kastruimte... Toch zullen we zeker terugkomen. We waren heel tevreden.

Kamertip: De groene kamer ligt aan de achterkant met zicht op de kleine tuin... Wat de extra rust geeft...
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
sabbajon, Owner van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2016

Beste,
dank je voor jullie review op tripadvisor. Ik ben blij dat jullie tevreden waren met de kamer, het ontbijt, de tips om uit te gaan eten. Sorry dat de handdoekenset blijkbaar onvolledig was op jullie kamer, mijn excuses. Ik kijk dit zeker na, zodat dit niet meer gebeurt. Alvast nogmaals bedankt voor jullie feedback zodat we onze service steeds kunnen verbeteren.
Graag wil ik jullie nogmaals van harte verwelkomen in de toekomst,
met vriendelijke groeten,
Jo

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze B&B is zeer goed gelegen en heeft een vriendelijke gastvrouw die bereid is heel veel info te geven en restaurants te reserveren. De kamers zijn groot en mooi, maar voor deze prijs zijn er toch wat tekortkomingen: badproducten die niet bij elkaar passen, geen tissues, geen badmantels (wel mooi bad), bed te hard (kwaliteit kan beter). Het ontbijt viel wat tegen, niet wat men mag verwachten voor die prijs....( we zijn al in zeer veel B&B's geweest!!)

Verbleef: december 2015
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2016

Dag Diane en Patrick,

eerst en vooral mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 2016!

Bedankt om even de tijd te nemen een tekstje te schrijven op deze website.
Het was leuk met jullie kennis te maken bij een biertje en een wijntje na de check-in, waarbij ik jullie een aantal tips kon geven om de omgeving te verkennen alsook de 2 restaurantjes te reserveren.
Bij het ontbijt vertelden jullie heel goed geslapen te hebben. De kamers zijn immers voorzien van hoogkwalitatieve hotel boxspringbedden 180 x 210 met een halfharde matras en 2 types hoofdkussens, om aan ieders wensen te voldoen. In de badkamer met apart toilet, ligbad en jet-massage douche is douchegel, shampoo en body lotion aanwezig. De tissues zijn ondertussen terug aangevuld, sorry voor het ongemak dat dit teweegbracht! Jullie handdoeken werden na 1 nacht reeds ververst. De badjassen zijn op eenvoudige vraag te verkrijgen, dat zal ik voortaan bij de check-in vermelden - bedankt voor de tip!
Het ontbijt bestaat uit koffie, thee, chocolademelk, fruitsap, 3 soorten brood, sandwiches of pistolets, frans brood, koffiekoeken, cornflakes, muesli, gedroogde vruchten en noten, 2 soorten zelfgemaakte confituur, honing, choco, peperkoek, yoghurt, vers fruit, 4 soorten kaas, 3 soorten charcuterie en last but not least: een eitje naar wens, wat jullie ook gesmaakt heeft vertelden jullie.
Bij deze wens ik jullie nogmaals te bedanken voor jullie bezoek en wens ik jullie voor 2016 nog heel veel reisplezier. Alvast van harte welkom!
Met vriendelijke gastvrije groetjes, Joke

22 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke b&b. Super vriendelijke mensen en proper en ruime b&b.
De kamers achteraan zijn idd super stil, alleen een nadeel van in het stad te zitten is dat je wel eens de afvoer riekt ;-).
Wij zijn niet zo voor open badkamers in de kamer maar het was absoluut niet fout hier.
Je kan deze b&b echt wel als een mini hotel met 4 kamers zien.
Absoluut een aanrader om terug te komen.

Verbleef: december 2015, reisde met familie
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2015

Dag Koen, hartelijk dank voor je beoordeling, dat doet plezier! De "orange delight" en "gentle grape" kamer waar jullie logeerden bevinden zich inderdaad aan de rustige tuinzijde, hebben een half open plan- concept met groot ligbad, dubbele lavabo, aparte jet-massage douche 90x120 en apart toilet met deur. Graag verwelkom ik jullie een volgende keer, misschien in de zomer eens met mogelijkheid om op het terras te ontbijten? Nog een fijn eindejaar en een fantastisch 2016 gewenst! Joke

11 oktober 2015 beoordeeld

Heel goede ligging. Rustige buurt. Gezellige kamer met open badkamer. Wij hadden de groene kamer, ruim, rustig , zeer goed bed en heel proper. Aangename en vriendelijke gastvrouw. Lekker ontbijt met veel keuze. Een eitje werd onmiddelijk naar eigen wens vers klaar gemaakt.

Kamertip: Ik denk dat alle 4 kamers even goed zijn.
  • Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
7 oktober 2015 beoordeeld

Excellent, zeer vriendelijke dame!
Proficiat Jo!
Midden in het centrum van Ieper gelegen, op loopafstand van de interessante historische locaties van Ieper.
Ontbijt was lekker, koffie vanaf 7h 's morgens is super!
Kamers zijn zeer ruim en comfortabel.
1 minpuntje was dat er geen afscheiding was tussen kamer en badkamer (ik was met mijn zoon op weekend)
Maar, in één woord...een aanrader!!!!

Verbleef: oktober 2015