We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“Mooi, maar....” 4 van 5 bollen
Beoordeling van Bed en Breakfast saBBajon

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 2 websites!
Bed en Breakfast saBBajon
Beoordeeld als nr. 14 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Antwerpen, België
23 beoordelingen
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Mooi, maar....”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 29 december 2015 via mobiele applicatie

Deze B&B is zeer goed gelegen en heeft een vriendelijke gastvrouw die bereid is heel veel info te geven en restaurants te reserveren. De kamers zijn groot en mooi, maar voor deze prijs zijn er toch wat tekortkomingen: badproducten die niet bij elkaar passen, geen tissues, geen badmantels (wel mooi bad), bed te hard (kwaliteit kan beter). Het ontbijt viel wat tegen, niet wat men mag verwachten voor die prijs....( we zijn al in zeer veel B&B's geweest!!)

Verbleef December, 2015
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordeling, 3 januari 2016
Dag Diane en Patrick,

eerst en vooral mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 2016!

Bedankt om even de tijd te nemen een tekstje te schrijven op deze website.
Het was leuk met jullie kennis te maken bij een biertje en een wijntje na de check-in, waarbij ik jullie een aantal tips kon geven om de omgeving te verkennen alsook de 2 restaurantjes te reserveren.
Bij het ontbijt vertelden jullie heel goed geslapen te hebben. De kamers zijn immers voorzien van hoogkwalitatieve hotel boxspringbedden 180 x 210 met een halfharde matras en 2 types hoofdkussens, om aan ieders wensen te voldoen. In de badkamer met apart toilet, ligbad en jet-massage douche is douchegel, shampoo en body lotion aanwezig. De tissues zijn ondertussen terug aangevuld, sorry voor het ongemak dat dit teweegbracht! Jullie handdoeken werden na 1 nacht reeds ververst. De badjassen zijn op eenvoudige vraag te verkrijgen, dat zal ik voortaan bij de check-in vermelden - bedankt voor de tip!
Het ontbijt bestaat uit koffie, thee, chocolademelk, fruitsap, 3 soorten brood, sandwiches of pistolets, frans brood, koffiekoeken, cornflakes, muesli, gedroogde vruchten en noten, 2 soorten zelfgemaakte confituur, honing, choco, peperkoek, yoghurt, vers fruit, 4 soorten kaas, 3 soorten charcuterie en last but not least: een eitje naar wens, wat jullie ook gesmaakt heeft vertelden jullie.
Bij deze wens ik jullie nogmaals te bedanken voor jullie bezoek en wens ik jullie voor 2016 nog heel veel reisplezier. Alvast van harte welkom!
Met vriendelijke gastvrije groetjes, Joke
Schrijf een beoordeling

112 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4,5 van 5 bollen
    5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (8)
Datum | Waardering
196 beoordelingen
62 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 35 nuttige stemmen
4 van 5 bollen Beoordeeld op 22 december 2015 via mobiele applicatie

Leuke b&b. Super vriendelijke mensen en proper en ruime b&b.
De kamers achteraan zijn idd super stil, alleen een nadeel van in het stad te zitten is dat je wel eens de afvoer riekt ;-).
Wij zijn niet zo voor open badkamers in de kamer maar het was absoluut niet fout hier.
Je kan deze b&b echt wel als een mini hotel met 4 kamers zien.
Absoluut een aanrader om terug te komen.

Verbleef December, 2015, bezocht met familie
sabbajon, Eigenaar van Bed en Breakfast saBBajon, reageerde op deze beoordeling, 30 december 2015
Dag Koen, hartelijk dank voor je beoordeling, dat doet plezier! De "orange delight" en "gentle grape" kamer waar jullie logeerden bevinden zich inderdaad aan de rustige tuinzijde, hebben een half open plan- concept met groot ligbad, dubbele lavabo, aparte jet-massage douche 90x120 en apart toilet met deur. Graag verwelkom ik jullie een volgende keer, misschien in de zomer eens met mogelijkheid om op het terras te ontbijten? Nog een fijn eindejaar en een fantastisch 2016 gewenst! Joke
Gent, België
19 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 11 oktober 2015

Heel goede ligging. Rustige buurt. Gezellige kamer met open badkamer. Wij hadden de groene kamer, ruim, rustig , zeer goed bed en heel proper. Aangename en vriendelijke gastvrouw. Lekker ontbijt met veel keuze. Een eitje werd onmiddelijk naar eigen wens vers klaar gemaakt.

Kamertip: Ik denk dat alle 4 kamers even goed zijn.
Bekijk meer kamertips
11 beoordelingen
6 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 7 oktober 2015

Excellent, zeer vriendelijke dame!
Proficiat Jo!
Midden in het centrum van Ieper gelegen, op loopafstand van de interessante historische locaties van Ieper.
Ontbijt was lekker, koffie vanaf 7h 's morgens is super!
Kamers zijn zeer ruim en comfortabel.
1 minpuntje was dat er geen afscheiding was tussen kamer en badkamer (ik was met mijn zoon op weekend)
Maar, in één woord...een aanrader!!!!

Verbleef Oktober, 2015
Oudenaarde, België
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 19 januari 2015

Bed and Breakfast SaBBajon is (ideaal!) centraal gelegen in het centrum van Ieper. Zeer mooie, ruime en sfeervolle kamers die alles bieden wat je nodig hebt. Lekker en verzorgd ontbijt. De gastvrouw is heel vriendelijk en spontaan, je voelt je meteen welkom. Bij een volgend bezoek aan Ieper, komen we hier zeker terug!

• Verbleef Januari, 2015, bezocht met een partner
      Locatie
      Kamers
      Service
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Ieper (Ypres) bekeken
op 0.2 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
5.0 van 5 bollen 1.204 beoordelingen
op 0.5 km afstand
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 3 van 8 in Ieper (Ypres)
4.5 van 5 bollen 759 beoordelingen
op 0.5 km afstand
Ambrosia Hotel
Ambrosia Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
4.5 van 5 bollen 476 beoordelingen
op 0.4 km afstand
Novotel Ieper Centrum
Novotel Ieper Centrum
nr. 5 van 8 in Ieper (Ypres)
4.0 van 5 bollen 1.293 beoordelingen
op 0.8 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
5.0 van 5 bollen 376 beoordelingen
op 4.4 km afstand
Kasteelhof 't  Hooghe
Kasteelhof 't Hooghe
nr. 6 van 8 in Ieper (Ypres)
4.0 van 5 bollen 200 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Bed en Breakfast saBBajon geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Bed en Breakfast saBBajon

Gelegenheid: Bed en Breakfast saBBajon
Adres: Boezingepoortstraat 6, Ieper (Ypres) 8900, België
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Ieper (Ypres)
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 14 van 44 B&B's / pensions in Ieper (Ypres)
Prijsklasse (per nacht): 107 € - 140 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Bed en Breakfast saBBajon 4*
Aantal kamers: 4
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com en Agoda, dus je kunt je reserveringen bij Bed en Breakfast saBBajon met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?